Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Django023
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 02-02 01:55
Mijn vraag

Ik probeer de computer van mijn oma weer in orde te krijgen. Nu heb ik een 4gb ram @ 1333 mhz gekocht en een ssd schijf. Het geheugen herkend de computer in de bios en de ssd heb ik nog niets mee kunnen doen. Nu is het probleem dat wanneer ik windows opstart ik wel op het bureaublad kom maar de computer de muis en toetsenbord niet meer herkend. Ook wanneer ik het oude geheugen plaats en de ssd verwijder blijft dit probleem zich voor doen. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Windows 7 ultimate
CPU: Intel core i5 2300 @ 2,8 Ghz (4 cores & 4 threads)
Moederbord: Acer Acer Veriton M4610G
RAM/DDR3: 2 x 1GB DDR3 @ 667 Mhz
GPU: processor gpu
Harde schijf: 7200rpm HDD

ik al gevonden of geprobeerd heb

Oude ram weer erin gezet en ook ssd verwijderd

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:54

nelizmastr

Goed wies kapot

Al een andere muis & toetsenbord geprobeerd?

Sluit je aan via PS/2 of USB? Al eens de ander getest?

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• Django023
Alles heeft veilloos gewerkt. De muis en het toetsenbord werken ook gewoon in de bios maar bij het opstarten van windows geeft hij aan dat hij de drivers van usb en toetsenbord wilt installeren en daarna dat dit niet succesvol is. Ik kan verder nergens klikken want niets werkt.

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:06
Maar zoals hierboven ook al is gevraagd, is dit op USB of PS2? En al andere combinaties/poorten geprobeerd?

• Django023
Ik heb geen ps2 muis en wel alle andere poorten gebruikt

• LaurensConjardo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
Hoi,
Ik heb dit probleem tweemaal gehad en ik heb dat opgelost op de volgende manieren:

1. Een systeemherstel uitgevoerd.
2. Alle USB drivers opnieuw geïnstalleerd via apparaatbeheer.
Pagina: 1