Afbeelding gallery laadt alleen featured image

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-05 15:01
Ik heb een probleem met het inladen van de image gallery.

Ik heb een featured image toegevoegd om het product te tonen in de categorie pagina.
Op de productpagina zelf staat deze afbeelding ook netjes naast de product omschrijving.
De klant wil graag meerdere foto's toevoegen van het prodcut dus heb ik een aantal afbeeldingen toegevoegd aan de product gallery. Op de product pagina ziet Wordpress inderdaad dat er meerdere afbeeldingen zijn, de thumbnails verschijnen en er komen arrows bij de featured image. Het probleem is dat als er op een arrow geklikt wordt, de featured image nóg eens getoont wordt in plaats van de image gallery.

Het probleem: http://abfrizo.nl/?product=velux-jaloezieen

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wordpress
Woocommerce
Wij hebben zelf een prijsberekenaar ontwikkeld zodat de prijs berekend wordt voor verschillende maten. Weet niet of dit relevant is maar dit is wel custom.

Is er iemand dit die probleem ook heeft gehad? Zo ja, hoe los ik dit op?

www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, want als ik de link bezoek en door de slideshow heen blader krijg ik niet de indruk dat er iets niet lekker werkt. Enige wat me wel opvalt is wanneer ik in de slideshow op een plaatje klik die wordt geopend in parent window ipv in jquery popup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:08
Even tussendoor, probeer je website eens met een adblocker. Ziet er geweldig uit, al je css en javascript wordt opeens geblokkeerd.
Lijkt me dat er iets misgaat, maar zie zo snel niet wat. Enige échte melding die Chrome geeft is dat er een creditcard-veld op een niet-beveiligde (http) pagina staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:18
Ik kan de site zelfs helemaal niet bekijken met uBlock geactiveerd.

De gallery doet het overigens goed in Chrome. Heb je het niet al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Merethil schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:43:
Enige échte melding die Chrome geeft is dat er een creditcard-veld op een niet-beveiligde (http) pagina staat.
Er is een Let's Encrypt certificaat, maar het veld is zelfs verboden! Één keer een hack en de CC maatschappijen komen je rekening plunderen en eventueel een faillissement aanvragen.
Het is gewoon niet PCI DSS compliant.

[ Voor 6% gewijzigd door DJMaze op 18-03-2017 00:32 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:08
DJMaze schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:29:
[...]

Er is een Let's Encrypt certificaat, maar het veld is zelfs verboden! Één keer een hack en de CC maatschappijen komen je rekening plunderen en eventueel een faillissement aanvragen.
Het is gewoon niet PCI DSS compliant.
Blijkbaar redirect ie dan niet direct naar HTTPS, ook een probleempje. Maar goed, ja dat is een groter probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
Het probleem van de slider is inderdaad opgelost, bedankt voor het meedenken. Het probleem was de zelfgeschreven plug-in die blijkbaar een conflict had met de gallery. De Jquery pop-up zet ik binnenkort weer aan, die had ik tijdelijk even uitgeschakeld.

Een ander probleem wat jullie aankaarten is zorgwekkender. Ik kan de website ook niet openen vanuit een openbare wifi ruimte bijvoorbeeld. Wat betreft de http creditcard, ik heb geen idee wat dat zou kunnen zijn. Creditcard is niet eens een mogelijke betaaloptie.Ik zal de host een een bericht hierover sturen. Als deze niet met een oplossing weten te komen hoop ik dat jullie me kunnen helpen met het oplossen hiervan want dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
@DJMaze Ik heb mijn host gesproken en Mollie (payment gateways) gecontacteerd. Beiden hebben geen idee waar ik het over heb. Mollie geeft aan dat alleen Ideal en Bankoverboeking geactiveerd zijn en zegt dat er helemaal geen Creditcard veld is. Heb jij enig idee waar dit aan zou kunnen liggen en hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?

Edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door Maxjee op 22-03-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik weet het niet, iemand anders melde dat zijn Chrome miepte over een credit card veld.
Waarschijnlijk dan een false-positive en heb je helemaal niet zo'n veld.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:12
(jarig!)
De exacte melding van Chrome is "This page includes a password or credit card input in a non-secure context."
Waarschijnlijk gaat het bij jou dus om een wachtwoord-veld en niet een creditcard-veld.

Full-stack webdeveloper in Groningen

Pagina: 1