Toon posts:

Online stockbeheer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Beste,
Bij de brandweer hebben wij een hoop stock liggen (kledij en materialen). We willen dit graag online bijhouden zodat we kunnen zien wat we nog in stock hebben en als we iets afgeven aan een collega dit ook kunnen bijhouden.
Bv: We hebben 10 paar handschoenen maat 9, collega X neemt één paar uit stock, er blijven er nog 9 over in de stock. We willen ook bijhouden wat die collega al allemaal uit de stock gehaald heeft. Zodat we bijvoorbeeld kunnen zien dat collega X dit jaar al twee paar handschoenen komen halen heeft.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Maakt niet uit...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb heel het net al afgezocht achter "inventory management", "voorraadbeheer", ... Maar die zijn allemaal in combinatie met een webwinkel...

Mvg,
Nathan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:49
Ook gezocht op "magazijnbeheer"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Eegee schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:06:
Ook gezocht op "magazijnbeheer"?
Of "configuratiebeheer"

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben ook op jullie tags aan het zoeken, maar blijkbaar is het heel moeilijk om iets dergelijks te vinden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Dan schrijf je het toch zelf?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Misschien via Google Docs een soort sheet maken waar je mensen op mailadres edit rechten geeft voor rijen en tabellen zodat ze op naam wat kunnen verwijderen of toevoegen.
Zolang je 'stock' niet bestaat uit 200 verschillende artikelen lijkt me dit een best makkelijke oplossing.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:15:
Ben ook op jullie tags aan het zoeken, maar blijkbaar is het heel moeilijk om iets dergelijks te vinden :-(
geïnspireerd door suggesties van mijn mede tweakers, google eens op "open source inventory management system", dan wel "free web based inventory management software". Zie veel mooie top 5-20 de revu passeren. Even wat links aangeklikt, en app met local en online database backup (en centraal kunnen delen via dropbox met collega's) zonder absurde saas kosten als deze Google Play: Inventory Tracker klinkt precies als wat je wilt? Weliswaar wel in het Engels, alternatief van NLse toko: Google Play: Inventory Management

[ Voor 49% gewijzigd door Rhy op 15-03-2017 17:59 . Reden: tweede zoekopdracht en app suggestie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dema323
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 20:19
Ik stuur je even een berichtje! Heb misschien wel de oplossing voor je ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Dema323 op 21-03-2017 11:12 ]

Pagina: 1