een nieuwe ipad pro

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmelotj
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-03-2023
Mijn vraag heb ik dan nog een laptop nodig om alles te kunnen doen
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een iPad pro kan een hoop maar niet alles. Wat bedoel je met 'alles te kunnen doen'?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 22:06
Dat is wel een heel moeilijke vraag zonder wat meer duiding. Wat gebruik je nu? Een Mac? een pc? Windows? Linux? Welke programma's zijn onmisbaar voor je en welke zou je graag willen gebruiken?

Als je enkel browset en mailt dan volstaat een iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi emmelotj, welkom op GoT :)

Zoals wellicht gezien hebt toen je je topic opende, is er een template met vragen die we graag willen dat je die invult. Dit hebben we gedaan omdat we hier enige mate van eigen inzet verwachten. Om je het beste te helpen, is het goed om duidelijk en volledige te zijn in de beschrijven van je vraag of probleem. Daarnaast helpt het ook heel erg om aan te geven waar je zelf naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed. Op die manier komen we niet met antwoorden of oplossingen die je al lang en breed hebt gevonden.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid en met name de quickstart nog 'ns goed door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.