Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goedkoop met lange accuduur gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• damngrazy
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-06-2023
Wat ga je met je laptop doen?
ik heb een laptop nodig voor een studie (wordbestandjes, powerpoints e.d. in elkaar zetten) waarvan de accu minstens een werkdag (8 uur) meegaat

Wat is je budget?
rond de €350-€400

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Aangezien ik ga studeren neem ik m 5 dagen per week mee op de fiets en in de metro

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben al 3 jaar tevreden met mijn Asus R508CA-CJ122H dus het liefst wil ik weer een asus maar ik heb al gemerkt dat mijn budget en asus niet goed samen gaan. Verder sta ik open voor alles behalve een acer i.v.m. slechte ervaringen in het verleden

Een laatste eis die ik nog stel is dat er windows 10 op moet zitten voor de rest sta ik open voor alles wat er maar aan advies te krijgen is.
b.v.d.

Alle reacties

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

P_Tingen

omdat het KAN

Wat had je zelf al gevonden?

... en gaat over tot de orde van de dag

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:44
Echt veel moeite heb je niet genomen of wel?

Verwijderd

Als je openstaat zou je naar een tweedehands laptop kunnen kijken, in mijn ervaring moet je teveel inleveren op gebruikerservaring/bouwkwaliteit op laptops onder de 400.
Aangezien je hem voor je studie gaat gebruiken zou ik naar een zakelijke laptop zoeken met SSD en haswell of later U cpu(welke lang op een accu meegaan)

Dan zou je bijvoorbeeld voor V&A aangeboden: Dell Latitude E5270 i5-6300 8gb ram 256gb ssd kunnen gaan