Toon posts:

IDE naar USB Behuizing

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik momenteel dit om een oude SATA harde schijf als externe opslag te gebruiken voor mijn laptop. Nu heb ik ook nog een oude IDE schijf liggen, waar ik graag het zelfde mee wil doen. Zijn hier ook van zulke cases voor beschikbaar, met ingebouwde voeding zodat ik gewoon een stekker in een stopcontact kan prikken? Ik heb wel een aantal converters gevonden, maar deze leverden geen voeding en hadden ook geen behuizing, wat ik beiden toch wel zeer belangrijk vind.

Beste antwoord (via Verwijderd op 12-03-2017 00:28)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:02
Onze eigen Pricewatch?

categorie: Externe HDD/SSD behuizingen

Intern Pata
Extern Usb

14 stuks

Alle reacties

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-02 22:59

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ja, die zijn er. Maar die worden al lang niet meer verkocht als doorsnee. Dat wordt denk ik een beltondje langs de gemiddelde computershops of er nog wat in het magazijn ligt te stoffen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ebay, converters met SATA en PATA op USB inclusief benodigde molexconnectoren en powerbrick voor 8e.

Acties:
  • Beste antwoord

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:02
Onze eigen Pricewatch?

categorie: Externe HDD/SSD behuizingen

Intern Pata
Extern Usb

14 stuks

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik zal op de pricewatch nog eens wat rondkijken dan. Kon het zo snel niet vinden, dus bedankt White Feather voor de link
Pagina: 1