In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
ligt eraan hoever je um overclockt
Audi A8 W12 6.0
Ik denk niet dat ut veel scheelt
GPU's worden niet zo warm (wel zodanig dat ze gekoeld moeten worden) maar het warmteverschil is maximaal 5 graden C
GPU's worden niet zo warm (wel zodanig dat ze gekoeld moeten worden) maar het warmteverschil is maximaal 5 graden C
ik heb 'm (nog) niet overgeklokt.
En een vraag die erbij hoort is:
heeft het huidige warmere weer invloed op de temperatuur van mijn CPU + moederbord?
Sinds ik de voodoo 5 erin heb (sindsdien is het eigenlijk ook warm) heb ik een CPU/MB temp van 59/35 (asus probe) En dat met de kast OPEN! Het is overigens wel superwarm in de kamer waar mijn PC-ke staat.
Tbird 900@1000 en dus die voodoo 5.
Ik dacht eerst dat het aan mijn slecht geplaatste koeler lag dus die heb ik vervangen door een Vulcano II cooler. Tevens heb ik een fan die lucht aanzuigt en naar buiten blaast naast mijn videokaart geplaatst (zo'n slot coolertje)
Nu ben ik van plan om NOG zo'n slot coolertje te plaatsen en een 80MM fan die lucht aanzuigt bovenin mijn kast (bigtower) boven de voeding te plaatsen.
De voedingfan blaast lucht naar buiten.
Verder is de circulatie van de lucht bij CPU en videokaart niet belemmerd door IDE kabels of iets anders.
heeft het huidige warmere weer invloed op de temperatuur van mijn CPU + moederbord?
Sinds ik de voodoo 5 erin heb (sindsdien is het eigenlijk ook warm) heb ik een CPU/MB temp van 59/35 (asus probe) En dat met de kast OPEN! Het is overigens wel superwarm in de kamer waar mijn PC-ke staat.
Tbird 900@1000 en dus die voodoo 5.
Ik dacht eerst dat het aan mijn slecht geplaatste koeler lag dus die heb ik vervangen door een Vulcano II cooler. Tevens heb ik een fan die lucht aanzuigt en naar buiten blaast naast mijn videokaart geplaatst (zo'n slot coolertje)
Nu ben ik van plan om NOG zo'n slot coolertje te plaatsen en een 80MM fan die lucht aanzuigt bovenin mijn kast (bigtower) boven de voeding te plaatsen.
De voedingfan blaast lucht naar buiten.
Verder is de circulatie van de lucht bij CPU en videokaart niet belemmerd door IDE kabels of iets anders.
hmmm mijn 64MB GF2 is echt een straal kacheltje.
In de winter hoef ik alleen mijn kast maar open te zetten.
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Waarom post je dit dan in godsnaam in DOC??????Op woensdag 04 juli 2001 00:06 schreef Lordy79 het volgende:
ik heb 'm (nog) niet overgeklokt.
ah daarom dus...
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Jep ook hier een gf2 dlx, scheelt bij mij wel. Soms word dat kreng 60c.
Een mooie 8cm fan recht voor je videokaart werkt echt lekker
Aan de kant van het geheugen of aan het kant van de chips. Er zitten al 2 (kleine) fannetjes op een voodoo 5 en daar'onder' heb ik dus ook nog die ene fan gezet. Ik ben van plan om er ook nog eentje aan de andere kant te plaatsen, zodat ie van beide kanten lucht afzuigt.Op woensdag 04 juli 2001 00:18 schreef Flipke het volgende:
Jep ook hier een gf2 dlx, scheelt bij mij wel. Soms word dat kreng 60c.
En dus een 80mm fan helemaal bovenin.
Hee S. jij ook hier???!Op woensdag 04 juli 2001 00:14 schreef darthdrinker het volgende:
hmmm mijn 64MB GF2 is echt een straal kacheltje.
Verwijderd
Uiteraard. CPU en CASE temp lopen bijna net zo hard op als de omgevings temperatuur.Op woensdag 04 juli 2001 00:13 schreef Lordy79 het volgende:
En een vraag die erbij hoort is:
*knip*
Pagina: 1