Drive W: 2x

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleempje met de drivetoewijzingen of zoiets.
In de windows verkenner heb standaard mijn HDDs en CDRoms staan (en mijn FDD). maar af en toe staat er ook een drive W: bij (2x onder elkaar). Deze is niet toegangelijk en heeft het Wordpad icoontje. Ik draai Windows 98SE op mijn systemen. Het vreemde vind ik dat dit op alle 3 mijn systemen zo is.

specs:
PC1. ABIT BE6, PIII450,256MB,SBlive,Geforce2MX64MB 22"IIYama 2X30.6Seagate. Sony CRX145E fikker, Creative 6X DVD, NEC 12X DVD. Verder sitecom nic, Mpegkaartje, mojem, intellimouse, ps.2 keyboard en een zwarte muismat

PC2 Gigabyte 60XE 466celli, 128MB, TNT32MB,Targa 17" 128PCI soundblaster, 1X 10.2 GB seagate.Mitsumi 48X CDR, Sitecom NIC, intellimouse, PS.2 keyboard en een blauwemuismat.
deze systemen zijn (min of meer) zelf gebouwd.

PC3. Mobile AMD K6/2 533, 64MBram -> waarvan 8 naar video, standaar laptop zooi, weet niet precies was. Het is een Sony VAIO.

iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen. Ik vind dit gewoon zeer irritant!

Verwijderd

Last gehad van een VIRUSJE???

Op 3 zulk verschillende systemen is zoiets hardwarematig niet logisch!
Misschien één of andere vage software zooi geïnstalleerd? Gecopieerd via-via-via... en vervolgens op alle systemen geïnstalleerd?

:?

Zoek t maar even op... dan zie ik t wel weer!

Greetz,
RCy2k

Verwijderd

Ram een paar keer op refresh .. dan issie vaak al weg.

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:45
Heb ik ook wel eens last van. Het is volgens mij gewoon een bugje in de explorer. Vooral als ik een cdtje in de cd-speler heb geduwt, verschijnen ze. Op refresh (F5) duwen helpt.

PS: heb jij er ook zo'n icoontje bij die W: schijf staan dat op een tekst-bestand icoontje lijkt ???

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 20:59
Ik en een vriend van me hadden ook dit vage probleem, beide pc's met Win98 (niet SE)
Had toen ook flink gezocht maar geen zinnig antwoord gevonden... en nee was geen virus... nu draai ik Win2k en weg W's :)

Misschien wel de W van WindoWzzzz ;)

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:45
Op woensdag 04 juli 2001 18:56 schreef Redje het volgende:
Ik en een vriend van me hadden ook dit vage probleem, beide pc's met Win98 (niet SE)
Ik gebruik Windows ME, en ook op m'n werk met NT heb ik er soms last van. In DOS nooit :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Nee, het is iig geen virus. Heb laatst nog een virus gehad en daarna een virusroutine doorlopen, om zekers te zijn van een schoon systeem. Op mijn Sony deed ie het trouwens al vanaf 98Se erop staat. Standaard stond er ME op maar die heb ik er direct van afgedonderd, ME=gaar

Verwijderd

Ik heb het ook... (er zijn hier trouwens wel meer topic over geweest, alleen volgens mij nooit een antwoord)

Maar ik krijg het idee dat office 2000 er ook iets mee te maken heeft??

Ik heb altijd outlook 2000 open.
Pagina: 1