Toon posts:

Trieste lui in games

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde even kwijt dat ik vind dat er een hoop trieste lui op alle servers rondhangen (quake3)
Ik speelde net nog 2vs1 (ik dus alleen) hun allebei een ping van 10-15 ik een ping van 250 en hun gewoon een paar keer verliezen en dan als excuus gebruiken dat ze laggden (kijk ik naar hun ping en dan zie ik ooooh ze hebben wel 45)
Als ze dan winnen met uiteraard plasma en Ligthning roepen ze owened, dat ik gay ben, dat ik op moet rotten blah blah blah.
Ondertussen chatkillen ze dan nog en als ik 999 heb proberen ze snel nog te gauntleten. IK vind het een beetje triest allemaal, het is toch maar een spel of zie ik dat nu verkeerd :?

Ik bedoel als je met zijn 2en verliest van een ping 250 snap ik best dat je dat niet leuk vind, maar zo goed ben ik niet, dus ze zullen vast wel vaker DIK verloren hebben.

Dit is toevallig van net, maar je komt ze met bosjes tegen.

Ik wilde even vragen of jullie je daar aan kunnen ergeren :)
Of misschien lopen er hier ook wel wat gefrusteerde quakers, uters, csers etc rond ;)

Verwijderd

dat is idd lullig, maar je komt het te vaak tegen :(

Verwijderd

Er zijn (en blijven) helaas altijd mensen die niet tegen hun verlies kunnen.

Erg jammmer...

• Rainman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-08-2025
Gewoon negeren, ik zou niet eens tegen die lui gespeeld hebben. Er zijn nu eenmaal trieste mensen en die zullen er altijd blijven. |:(

Verwijderd

nix van aantrekken? ik ga altijd juist lekker lopen fokken als ze bij mij zo iets flikken.

Met cs bijvoorbeeld een hele rondje lang campen dan worden ze echt gek en dan gaan ze je haten en nog meer dingen toeschreeuwen dat vind ik lol

Verwijderd

triest....

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

wat totaal niet triest is dat mensen op LAN je supercomplimenten geven omdat ze weer eens door YakuzA zijn ingemaakt met UT instagib >:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Dan join je toch gewoon een andere server.

Of laat iemand die beter is dan hun ze helemaal 0wnen

en dan hetzelfde terug roepen, een koekje van eigen deeg. >:)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44
Op woensdag 04 juli 2001 00:11 schreef SuB het volgende:
nix van aantrekken? ik ga altijd juist lekker lopen fokken als ze bij mij zo iets flikken.

Met cs bijvoorbeeld een hele rondje lang campen dan worden ze echt gek en dan gaan ze je haten en nog meer dingen toeschreeuwen dat vind ik lol
yep dat is lache!! doe ik ook in zo'n geval >:)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 00:11 schreef SuB het volgende:

Er is anders niks triester dan campers...ok..spawncampers das nog erger.

Ik kom ze gelukkig maar zelden tegen op de UT server waar ik op speel...maar campers en teamkillers krijgen wel de grootste scheldkannonade's (en terecht). Leuker vind ik die reacties van mensen die vragen of je al een clan hebt ;)

R./

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ach ik speelde vroeger unreal, en toen was het nog een spel van eer en geweten, men respecteerde goede spelers, maar ook mindere die zich goed gedraagde, in die tijd was het zelfs not done om in officiele clanmatches respawn kills te maken, gebeurde het wel, dan hoefde je alleen even laten weten dat je er niet mee eens was en dan werd het na de match netjes gefixt in de score. Tegenwoordig word je zelfs in friendlies getypekilled, sommige spelers denken dat je respect verdient omdat ze toevallig aardig kunnen knallen, anderen denken dat je cool bent als je kunt winnen met een aimbot :r , voor mij raakt zolangzamerhand het plezier eraf. Hoewel ik aardig kan knallen baal ik steeds meer van dat die arrogante mensen, hoewel ik absoluut geen topper ben speel ik nog dagelijks met de betere spelers van europa, en het kan me geen fuck schelen als ik met 15-0 geownt wordt, vergeet niet dat iedereen ze best doet, en ach laat die looser lekker, zoek gewoon je vaste dans partners op en maak lekker plezier, dat is waarom we spelen!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:57 schreef MrRudi het volgende:

Leuker vind ik die reacties van mensen die vragen of je al een clan hebt ;)
"Ow wat ben ik goed" :r

Verwijderd

Even over het chatkillen: Ik doe dat zelf ook altijd, simpelweg om de reden dat anders een ander het wel doet.

Verder ben ik ook tegen chatten tijdens het spelen. Als je wat wil zeggen prima, doe dat dan als je dood bent of na afloop van de game. Maar dan ramt iedereen altijd gelijk op 'ready'. Tijdens een goed spel moet je gewoon zoveel mogelijk schieten en praten is dan meestal overbodig.

Als je idd met 3 speler speelt is het wat anders en dan maak ik in principe oo kgeen chatkills, maar als je met 10 man FFA aan het spelen bent dan schiet ik op alles dat beweegt, dan wel stilstaat.

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:09

Gallus

Cheesy

In een UT clanwar begon te tegenstander te zeuren dat ik mijn admin abilities moest opgeven, omdat ik anders godmode aan kon zetten. Alsof ik zou cheaten...dan kan je echt trots zijn op je overwinning.

Dus ik sta ergens midden in open veld stil, om uit te loggen als admin. Schiet zo'n gozer me tot moes...

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 04 juli 2001 09:06 schreef Gallus het volgende:
Dus ik sta ergens midden in open veld stil, om uit te loggen als admin. Schiet zo'n gozer me tot moes...
Inloggen als admin en afmaken :P

Als er trieste mensen zijn ga je toch fijn naar een andere server? Ik heb de mazzel dat ik teamkillers ed tegenwoordig mag bannen dat scheelt ;)

Verwijderd

Iki heb een hekel aan die gasten die de hele tijd campen met een railgun in Q3A.

Zit je CTF te spelen in dat space lavel. Gaat er eentje boven op het plato campen en dan spawn je en schiet hij je meteen neer. Echt niet nuttig. Schiet me neer als ik er aan kom ofzo.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Zijn er geen servers meer over, die geschoond zijn van deze tactieken?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

In Q2 had je tenminste nog een vorm van protectie tegen campers... je moest in beweging blijven, anders werd je van de server gekickt. Da's helaas niet meer aanwezig in Q3.

Verwijderd

Topicstarter
Het was dus RA3, 2vs2 eigenlijk maar aangezien ik alleen was 2-1.

En ik heb volgens mij vaker gewonnen dan verloren :)
Ik ben nog teruggegaan en met een franse dood gespeeld die ik van een server ken, ze hadden alles verloren en vaak nog zo dat ik en hij 100/100 over hadden :)
En het leuke was ik hoefde nog niet eens iets te doen.

Sinds vandaag heb ik @home draaien :)
FF railen vadaag dacht ik zo :P

Verwijderd

Op campers wordt altijd gescholden omdat het een uitstekende techniek is.
En als je de camp-speelstijl cool vindt houd ik je niet tegen.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Campen is tactiek, maar wel 1tje die ik nooit gebruik, simpelweg omdat ik er geen geduld voor heb :)

Blam! [FM]JeanLucPicard is exit .
KUTCAMPER! :P

Steam

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20
Ik ben half camp en half runner :) dat lig erook heel erg aan welke game en wat voor level ik zit hoor.
zo wel bij UT als CS
want erzijn levels bij die ik helemaal niet kan uit mijn hoofd maar als ik dan een plek tegen kom vaarvan ik denk He daar ga ik is ff zitten dan blijf ik meestal ook alleen maar op die plek zittemn en soms ga ik alleen maar kijken wat die andere lopen te doen en als ik er een zie die mij dan net ff niet beval omdat hij een naar mijn zin te veel Frags heeft :) dan gaat zijn hoofd er af :)

Maarvan die ventje die alleen maar roepen dat ze HET zijn daar ga ik nog geen een mijn wapens aan leeg schieten hoor want het zijn zo al losers dus waarom schieten :)

En als ze er teveel zitten ga ik gewoon ff een andere game doen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• pica
Op woensdag 04 juli 2001 13:46 schreef Blackhole veel :)
Dude, schrijf jij je punten in ASCII dat je er maar 2 gebruikt? :P

Steam

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

je hebt campers en campers he. als ik als enige in cs nog over ben en er rennen 3 t's rond.. en ik hoor ze door een deur gaan die mijn kant op is ga ik vrolijk om het hoekje wachten.. en dan ben ik gelijk camper :? bietje wazig allemaal tis gewoon tactiek! :) maar ach er zijn genoeg llame gasten en de beste remedie is afknallen :) werkt erg therapeutisch [:)

blup

• backupdevice
  • Laatst online: 22:04

backupdevice

No Risk , Full Push

Op woensdag 04 juli 2001 00:33 schreef YakuzA het volgende:
wat totaal niet triest is dat mensen op LAN je supercomplimenten geven omdat ze weer eens door YakuzA zijn ingemaakt met UT instagib >:)
Ik geloof dat ik je laatst toch een paar keer weggespeeld. Moet wel toegeven dat je aardige bewegingen kan maken.

Was getekent -=PaT=- :D

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Zo is het niet alleen met FPS'ers, maar met alle games.

Ik doe nogal veel GPL en Nascar4 Online, dan was er zonet een gast die reed in de pacecar iedereen van de baan af. Erg erg triest.

Het gerechtigd in elk geval wel de roep om een soort van pay-to-play systeem. Ik wil best 100 gulden per jaar neerleggen om sukkel-en-cheatvrij te kunnen spelen met mijn favoriete racegame, zodat ook open races het niveau hebben van bijvoorbeeld League-races.

Heusinkveld Engineering

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:58
nou ik heb er bij UT niet echt veel last van. Meeste UTers komen op mij over als aardig sportief. Ja er zijn natuurlijk aimbot users en zo maar das echt niet zoo veel. :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

ff een post om campen en campen uit te leggen.

campen I:
dit wordt vaak gedaan door newbies en de lame spelers. meestal zijn ze de enige van hun team die over is, en ze gaan dan in een, bij voorkeur donker, hoekje zitten. en wachten dan net zolang totdat er iemand langs komt en:
1-die legt t loodje
2-ze worden zelf gefragd.
of de ronde tijd is afgelopen (cs/ut).
Aan dit soort gasten heb ik echt een k*t hekel, als t vaak gebeurt ga ik gewoon naar een andere server.

Campen II:
campen als tactiek gebruiken zodat het gehele team er beter van wordt. dat is dus niet stil in een hoekje zitten, maar bijv. al vanaf lange afstand de tegenstander afknallen, zodat de rest van het team sneller door kan stoten. Ook vind ik dat hierbij hoort, het clean houden van open vlakten (FireArms). ik camp 9 v/d 10 keer, om
1-me team cover te geven
2-om de tegenstander op te houden, totdat de rest van het team weer 'bij' is, nadat ze gefragd zijn.

campen als je de enige bent van je team nog leeft, is lame :r .

voor t geval je t nog niet wist, ik speel dus FireArms en geen cs meer

edit:

oh, en er is een verschil tussen campen en verdedigen

"Ik camp niet, ik houd de wacht :)"

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:58
Op woensdag 04 juli 2001 15:20 schreef DarthRaider het volgende:
ff een post om campen en campen uit te leggen.

campen I:
dit wordt vaak gedaan door newbies en de lame spelers. meestal zijn ze de enige van hun team die over is, en ze gaan dan in een, bij voorkeur donker, hoekje zitten. en wachten dan net zolang totdat er iemand langs komt en:
1-die legt t loodje
2-ze worden zelf gefragd.
of de ronde tijd is afgelopen (cs/ut).
Aan dit soort gasten heb ik echt een k*t hekel, als t vaak gebeurt ga ik gewoon naar een andere server.

Campen II:
campen als tactiek gebruiken zodat het gehele team er beter van wordt. dat is dus niet stil in een hoekje zitten, maar bijv. al vanaf lange afstand de tegenstander afknallen, zodat de rest van het team sneller door kan stoten. Ook vind ik dat hierbij hoort, het clean houden van open vlakten (FireArms). ik camp 9 v/d 10 keer, om
1-me team cover te geven
2-om de tegenstander op te houden, totdat de rest van het team weer 'bij' is, nadat ze gefragd zijn.

voor t geval je t nog niet wist, ik speel dus FireArms en geen cs meer
niet mee eens. Ik vind dat je in een spel alles mag doen wat je nodig acht om te winnen BEHALVE cheaten (miv aimbot of iets dergelijks)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Volgens mij is er een verschil tussen snipen en campen dus.

Snipen: Je bent visueel makkelijk herkenbaar en schiet op grote afstanden in hoop dat je je tegenstander tussen zijn ogen dooboort.

Campen: idd wachten in een donker hoekje tot iemand close range langskom om hem vervolgend in zijn rug te poppen waardoor hij sterft en vervolgens terug te keren naar zijn donkere hoekje...

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 15:24 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

niet mee eens. Ik vind dat je in een spel alles mag doen wat je nodig acht om te winnen BEHALVE cheaten (miv aimbot of iets dergelijks)
aimbot is :r

• DeX

DeX

Op woensdag 04 juli 2001 15:24 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Idd..
Cheaters never win.. winners never cheat.. maar ik vind wel dat er een beetje sportiviteit in moet zitten. Ik bedoel ik gan niet op eenden jagen met een Stinger Missle...

LOL

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 15:26 schreef DeX het volgende:
Volgens mij is er een verschil tussen snipen en campen dus.

Snipen: Je bent visueel makkelijk herkenbaar en schiet op grote afstanden in hoop dat je je tegenstander tussen zijn ogen dooboort.

Campen: idd wachten in een donker hoekje tot iemand close range langskom om hem vervolgend in zijn rug te poppen waardoor hij sterft en vervolgens terug te keren naar zijn donkere hoekje...
snipen is goed te combineren met stealth :)

• DeX

DeX

Op woensdag 04 juli 2001 15:28 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

snipen is goed te combineren met stealth :)
Stealth roeleert inderdaad!

Ik vind snipen een stuk leuker dan campen. >:)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 15:30 schreef DeX het volgende:

[..]

Stealth roeleert inderdaad!

Ik vind snipen een stuk leuker dan campen. >:)
dat vind jij, dat vind ik, maar de newbie vindt dat niet :)

• DeX

DeX

Voor de newbies:

Sniping: [Snaai-Ping], To eliminate the enemy from long range using a rifle or longbow.

Camping: [Khem-Ping], To put up tent in a recreational area.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 15:37 schreef DeX het volgende:
Voor de newbies:

Sniping: [Snaai-Ping], To eliminate the enemy from long range using a rifle or longbow.

Camping: [Khem-Ping], To put up tent in a recreational area.
:) :P :9 *D *D *D *D *D *D *D *D

• DeX

DeX

Het is wel zo!

Zoe maar op [url="http://"http://www.oxford.co.uk"]Oxford dictionary [/url]

LOL!

• ravw
Op woensdag 04 juli 2001 13:51 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Dude, schrijf jij je punten in ASCII dat je er maar 2 gebruikt? :P
Je bedoel 2 spellen of twee manieren om het spel door telopen ?

Ja ik speel maar twee spellen omdat ik het alleen CS en UT leuk vind om te doen.
Ik heb wel veel meer spellen die ik kan doen maar daar vind ik niets aan ..
Voorbeeld
QUAKE 3 ... Nietsaan mooie levels maar veel te klein ,wapens zijn nep .
Omdat ik vaak genoeg in Quake 3 loop teknokken maar dan sta jij al een uur je hele wapen ars, leeg teschieten en dan gebeurt er niet met die tegen stander .. (ik heb 200 leven) en die andere draait zich om met welk wapen ook en ik ben dood :( ( en dat met 1 schot :(
heb je bij die ander minderlast van

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

IDD, ik ben nog maar een n00b in CS!! Maar ik cheat & camp niet!!!

CHEATERS & CAMPERS ZUIGEN :r

Snipen mag wel van mij!!

• Bezulba
  • Laatst online: 18:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 04 juli 2001 15:20 schreef DarthRaider het volgende:
[knip

[knip]
wat is daar llame aan? je bent als enige over. je hebt een overlevings kans van 2% als er meer als 2 man nog leven... ik vin campen juist llame als heel je team nog leeft en jij ff vrolijk gaat basecampen...

blup

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 04 juli 2001 16:52 schreef McRuler het volgende:
IDD, ik ben nog maar een n00b in CS!! Maar ik cheat & camp niet!!!

CHEATERS & CAMPERS ZUIGEN :r

Snipen mag wel van mij!!
Ik vind dat je in CS best mag campen (al doe ik het zelf nooit). Als je niet tegen campers kan ga je toch lekker UT of Q3 doen?
Als het tactisch is om te campen bij CS (als je een doorgang moet verdedigen of w@fr dan doe je dat toch lekker?

Specs

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 16:59 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Ik vind dat je in CS best mag campen (al doe ik het zelf nooit). Als je niet tegen campers kan ga je toch lekker UT of Q3 doen?
Als het tactisch is om te campen bij CS (als je een doorgang moet verdedigen of w@fr dan doe je dat toch lekker?
Dat is geen campen, campen is gewoon nutteloos in een donker hoekje gaan zitten (of op een taktisch nutteloze plek) en wachten tot er iemand langskomt om hem neer te maaien in zijn rug.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 01:57 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Er is anders niks triester dan campers...ok..spawncampers das nog erger.

Ik kom ze gelukkig maar zelden tegen op de UT server waar ik op speel...maar campers en teamkillers krijgen wel de grootste scheldkannonade's (en terecht). Leuker vind ik die reacties van mensen die vragen of je al een clan hebt ;)

R./
jij snapt het dus duidelijk niet. normaal ben ik geen camper maar als zij lame gaan doe dan doe ik het even hard terug simple as that.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 17:53 schreef SuB het volgende:

[..]

jij snapt het dus duidelijk niet. normaal ben ik geen camper maar als zij lame gaan doe dan doe ik het even hard terug simple as that.
Ik camp bijna nooit, alleen als ik nog 20> hp heb meestal. En dan niet alleen in hoekjes zitten hoor, voor de rest ren ik meestal het snelste :P

PSN

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 17:53 schreef SuB het volgende:

[..]

Dat is een mogelijke reactie...ik ga of weg als iedereen lame doet, of ik open de jacht op de paar lamers op een verder goeie server. Als spawncampers non-stop op worden gezocht en afgeknald is de lol er voor ze snel af heb ik gemerkt...als je zelf gaat spawncampen omdat anderen het ook doen dan heb je ook geen argumenten meer om het lame te vinden, voel jezelf dan beter. Maar dat is natuurlijk mijn mening, en daar hoeft niemand zich gelukkig iets van aan te trekken :) :)
Op woensdag 04 juli 2001 02:05 schreef DoG het volgende:

[..]

"Ow wat ben ik goed" :r
Ik zeg nergens dat ik goed ben, simpele vriend, alleen dat ik regelmatig gevraagd word voor een clan, er zijn ook clans die middelmatige spelers kunnen gebruiken blijkbaar }:O Of ik goed ben of niet beoordelen anderen maar.

R./

• Macaco
  • Laatst online: 09-03-2022
Wat is campen nou precies?

Ik zelf denk iets van gewoon ergens stil staan om een hoek of ergens verstopt op een riggel hoog tegen een muur ofzo.

Maarja ik heb wel eens -10 als score en als ik me eigen dan niet echt verstopt maar sta ergens stil en er komt er eentje aanlopen en ik frag hem dan heb ik wel -9 als score :)

Verwijderd

je maakt je naam wel waar

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 18:15 schreef NEWBIE het volgende:
Wat is campen nou precies?

Ik zelf denk iets van gewoon ergens stil staan om een hoek of ergens verstopt op een riggel hoog tegen een muur ofzo.
Zie boven, gewoon een lame manier om goedkoop kills te scoren zonder maar iets van tactiek te vertonen.

Dat vinden de meeste mensen campen.
Maarja ik heb wel eens -10 als score en als ik me eigen dan niet echt verstopt maar sta ergens stil en er komt er eentje aanlopen en ik frag hem dan heb ik wel -9 als score :)
Loop altijd in groepjes, blijf bewegen, reload op tijd en veel oefenen. :)

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:02

Copyman

Dode muis

Op woensdag 04 juli 2001 10:45 schreef Nephilin het volgende:
In Q2 had je tenminste nog een vorm van protectie tegen campers... je moest in beweging blijven, anders werd je van de server gekickt. Da's helaas niet meer aanwezig in Q3.
Dit bestaat zeker nog wel, ik was laatst na een officiele match nog ff aan het "napraten" op de server over tactics, we waren ongeveer net 5minuten aan het praten en toen werden we van de server gekicked. :P

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Campen in FFA (deathmatch) servers is idd gewoon lame.
Maar campen bij een teamplay game MOEt kunnen..

Campen mag wel, zolang je er iets mee opschiet.
Als een CT camper op cs_siege bij CT base heeft GEEN NUT.
Als een T camper op cs_siege bij T base heeft WEL nut

Want de Terror bewaakt de hostages, wat zou die CT in vredesnaam moeten beschermen in zijn basis??

Campen is een tactiek en word vrij vaak gebruikt bij CS.

Learn to live with it!

ps: Ik ben af en toe camper.. maar dan zit ik vet te stressen, omdat ik dan meestal mezelf een sitting duck vind :)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 18:35 schreef Paestero het volgende:
Campen mag wel, zolang je er iets mee opschiet.

Als een T camper op cs_siege bij T base heeft WEL nut
Dan is het dus geen camping, maar guarding. :)
ps: Ik ben af en toe camper.. maar dan zit ik vet te stressen, omdat ik dan meestal mezelf een sitting duck vind :)
Ik dus ook, rushen ruled (in bijna alle levels)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 18:28 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Zie boven, gewoon een lame manier om goedkoop kills te scoren zonder maar iets van tactiek te vertonen.

Dat vinden de meeste mensen campen.
[..]

Loop altijd in groepjes(doe ik bijna nooit), blijf bewegen(altijd), reload op tijd(teveel) en veel oefenen(doe ik ook :) ). :)
Ik heb reloadverslaving, al is er maar 1 kogel uit clip, ik moet en zal hem reloaden :P

PSN

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 16:57 schreef Werkeend het volgende:

[..]

wat is daar llame aan? je bent als enige over. je hebt een overlevings kans van 2% als er meer als 2 man nog leven... ik vin campen juist llame als heel je team nog leeft en jij ff vrolijk gaat basecampen...
omdat dat het speelplezier van de rest (iedereen die al dood is, moet wachten op jou) verziekt

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 19:35 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

omdat dat het speelplezier van de rest (iedereen die al dood is, moet wachten op jou) verziekt
behalve je eigen team dat weer blij is als je wint ook al duurt het lang

PSN

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 18:55 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Ik heb reloadverslaving, al is er maar 1 kogel uit clip, ik moet en zal hem reloaden :P
Haha, dit heb ik nou ook! :D

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 20:47 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Haha, dit heb ik nou ook! :D
Ik ook ! :)
Steeds als ik loop druk ik me reload button in... echt de HELE tijd :)

Best wel erg >:)

• pica
Hehehe
[topic=176712]

Steam

• Macaco
  • Laatst online: 09-03-2022
Op woensdag 04 juli 2001 18:22 schreef SuB het volgende:
je maakt je naam wel waar
Ik wou dat ik zo als jou was.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 21:58 schreef NEWBIE het volgende:

[..]

Sub is ook NEWBIE check zijn post hier maar eens, is 1 na laatste in thread O-)

Oh ja is wel gepost op 12 maart :P maar dat maakt niet uit, het staat zwart op wit :P

PSN

• pica
Op woensdag 04 juli 2001 21:58 schreef NEWBIE het volgende:

[..]

w00T!

Steam

Verwijderd

bl4444t

wat bedoel je eigenlijk daarmee newbie?

• ravw
Dus als het strategie's is mag je wel blijven zittten maar om andere mensen van uit de rug neer temalen dat is dus weer niet goed :( ...
Ik vind dat je dan maar beter op moet letten want in een echte oorlog weet je ook niet waar ze zitten ....

Maar ik vind wel dat je geen cheats moet gebruiken want dat kan ook niet in het echt dus als het real is mag het van mij bets hoor ..

Ben zelf ook heel vaak door een Camper neer gehaald die toen net achter een trap zat of zo :( het is niet leuk maar ik vind het een fout van me zelf en niet van hem want nu kijk ik wel goed uit en heb dan ook heel vaak die Camper eerder door dan zij mij :)

Verwijderd

oh en yak die post klopt al niet meer ben nu fulltime OnFire!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 22:36 schreef SuB het volgende:
oh en yak die post klopt al niet meer ben nu fulltime OnFire!
Jaja UCC is dood I know, daarom is die post ook uit maart

PSN

Verwijderd

Hmz.. als je gewoon 1 server uit kies je kewl vind krijg je (bijna) nooit met dit soort gedoe te maken. Drom zit ik hele tijd op strikerz.net keilui daaro meestal... :Y)
Voor cs iig.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 22:25 schreef Blackhole het volgende:
Dus als het strategie's is mag je wel blijven zittten maar om andere mensen van uit de rug neer temalen dat is dus weer niet goed :( ...
De meeste servers en spelers vinden dat (ik ook).
Ik vind dat je dan maar beter op moet letten want in een echte oorlog weet je ook niet waar ze zitten ....
In een echt scenario gaan terrors de bom plaatsen en CT de hostages redden en niet lame gaan basecampen of in hun uppie op een krat in een donker hoekje zitten.
Ben zelf ook heel vaak door een Camper neer gehaald die toen net achter een trap zat of zo :( het is niet leuk maar ik vind het een fout van me zelf en niet van hem want nu kijk ik wel goed uit en heb dan ook heel vaak die Camper eerder door dan zij mij :)
Campers zijn ook niet goed, daarom campen ze meestal. Maar het rekt tijd, is onrealistisch en saai. :(

Verwijderd

Tja, ik lees hier ook veel frustratie hoor. Mensen die het hebben over campen met een rialgun. Hahahaha! Railgun vereist skill! Als je daar de een na de ander neerhaalt ben je goed, geen camper.

En bovendien zie ik het probleem niet hoor. De campers winnen toch nooit. Je kan een potje Q3 niet winnen met een grenade launcher.

Dus die echt goeie speler die weet wat campers doen en die maakt daar gebruik van. Door ze simpelweg steeds van hun stekkie af te knallen.

Beetje triest hoor om daar allemaal over te gaan zitten klagen. Dat je klaagt vanwege cheats ok, maar vanweg campen.....tsss beetje sneu. Waarschijnlijk neits anders dan een excuus zoeken omdat je verloren hebt.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Campen hoort erbij. Wees zo goed om 'm neer te leggen ipv te zeuren daarover.

Verwijderd

er blijven altijd van die zeikers en trieste lui

ik speel best vaak delta force landwarroir online, en als ik dan een beetje lekker bezig ben en de hele map iedereen loop afte knallen, gaat het vaak van oo cheater of lamer of iets dergelijks.
Dit soort lui zijn gewoon crappy players net als in jouw verhaal in quake3
ik negeer ze ook gewoon en laat ze lekker in hun eigen wereldtje achter want dat zal ook niet veel soeps zijn :)

• We Are Borg
  • Laatst online: 18:23

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
[een beetje off-topic]

Start een spelletje age of kings + conquers op :9~ . Ik en iemand anders uit mijn straat tegen twee vreemden. Begint die Dq (1 van de tegenstanders) mij chicken te noemen en dat hij me gaat in maken. Okee, als hij dat denkt, ik wil het graag zien :). Na 2 uur spelen heeft hij 2 keer aangevallen. Daarna besluit ik aan te vallen. Hij verdedigt niet eens. Hij typt dat hij het niet eerlijk zo vindt en hij gaat weg. Zijn ally had er daarna ook geen zin meer in en ging. Ben gestopt en daarna weer een game gestart met twee andere. En ja hoor, na anderhalf uur spelen zijn ze weer weg...... :(
Pagina: 1