Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 895673

Topicstarter
Hallo ik heb even een profiel aangemaakt om deze vraag te stellen.
Ik wilde graag smart vieuw gebruiken om op tv te kunnen zien wat ik op de S7 doe. Mijn LG smart tv is draadloos op het zelfde netwerk verbonden als mijn telefoon. Als ik smart vieuw open herkent de app mijn tv niet en zegt dat er geen tv kan worden gevonden.

Iemand die weet hoe ik dit werkend kan krijgen ? Google heeft voor als nog niks opgeleverd..

:(

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.D78
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-06 13:35
De eerste hit op Google:
"The app that lets you enjoy multimedia content from your mobile and PC on your Samsung Smart TV " (http://www.samsung.com/us/apps/smart-view-2/ )

Voor een LG tv zal je het dus anders moeten doen: http://www.lg.com/us/experience-tvs/smart-tv/connect
Uit eigen ervaring: Miracast werkt goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.D78 op 11-03-2017 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi Mr.D78

Als ik het goed begrijp moet ik dus miracast downloaden. Moet ik dat op mijn s7 of op de tv downloaden ? Ik wil vooral livestreams etc via de tv afspelen die ik op mijn s7 bekijk.
Ik ben aardig onhandig in dit soort dingen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.D78
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-06 13:35
Veel recente LG Smart TV's ondersteunen Miracast out-of-the-box, dan is het alleen nog maar inschakelen op de TV en instructies "Miracast mirroring" volgen:
http://www.mobilefun.co.u...xy-s7-s7-edge-to-your-tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Snap er de ballen van....mijn LG is een jaar of 3 oud en kzou niet weten hoe ik daar miracast op zou moeten vinden lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 21:08
Als je niet weet of je het op je mobiel of op je tv moet downloaden, dan kan je het natuurlijk ook gewoon proberen. Start met de app downloaden op je mobiel en kijk dan of je je tv wel kunt vinden. Werkt dat niet, kijk je of je het op je tv kunt vinden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een miracast gedownload op mijn S7 en ik kan nu casten naar mijn tv...alleen t gene wat op tv word afgespeeld is als t ware met een soort van lagg nja niet echte lagg maar tis gewoon niet t zelfde als op mijn mobiel ....op mijn S7 is de livestream HD en zo smooth gewoon het beste wat er is. Maar op TV dus niet, wat dus waarschijnlijk aan de app zal liggen. Is er nog een andere app of jullie weten waarbij dit niet het geval is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heeft iemand hier antwoord op want heb is zwaar irritant, neem t desnoods wel op en post hier t filmpje voor als niemand mij geloofd....t zelfde probleem op andere tvs

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 895673 op 15-03-2017 03:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wat heb je zelf al geprobeerd en gedaan? Op tweakers wordt wel een beetje eigen inzet verwacht.

Probeer bijvoorbeeld eens een andere miracast app. Verder wat is je internetsnelheid en hoe zit alles aangesloten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
1GB internet, alle miracast apps geprobeerd. Beeldkwaliteit op tv is gewoon niet t zelfde als op tv. Zit gewoon veel hapering in de kwaliteit.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 895673 op 17-03-2017 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 21:08
Iets over kontkruipers
d:)b Zo ga je hulp krijgen inderdaad. Succes ermee.

[ Voor 22% gewijzigd door Hahn op 18-03-2017 00:00 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:50

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 895673 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 03:45:
Heeft iemand hier antwoord op want heb is zwaar irritant, neem t desnoods wel op en post hier t filmpje voor als niemand mij geloofd....t zelfde probleem op andere tvs
Misschien moet de conclusie dan zijn dat wat jij wil, of hoe soepel jij het wil dat dat niet gaat lukken. Geen idee of de S7 MHL ondersteund anders zou je dat nog kunnen proberen. Of koop een chromecast.

Ik gooi het topic nu dicht, zeker gezien je vorige (na commentaar van een andere user, aangepaste) reactie.

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 18-03-2017 12:03 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.