Geopende apps scherm laat verkeerde dingen zien

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokuspokus
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-01-2018
Als ik vanuit een willekeurige app 2x op de homeknop druk kom ik in het scherm met geopende apps. Heel normaal, maar als iMovie is geopend, geeft in dat menu aan wat er te zien is in die app. Tenminste, zo zou het moeten. Bij mij geeft hij op dat schermpje een verkeerd beeld van wat ik aan het doen was. I.pv. wat er zou moeten staan staat er iets dat ik een hele tijd geleden heb gedaan. App sluiten werkt niet, hard resetten ook niet.

Ik heb een iPad air 2.

Bedankt voor de hulp

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hokuspokus schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 00:47:
Als ik vanuit een willekeurige app 2x op de homeknop druk kom ik in het scherm met geopende apps. Heel normaal, maar als iMovie is geopend, geeft in dat menu aan wat er te zien is in die app. Tenminste, zo zou het moeten. Bij mij geeft hij op dat schermpje een verkeerd beeld van wat ik aan het doen was. I.pv. wat er zou moeten staan staat er iets dat ik een hele tijd geleden heb gedaan. App sluiten werkt niet, hard resetten ook niet.

Ik heb een iPad air 2.

Bedankt voor de hulp
Zijn gewoon screenshotjes. Blijkbaar is deze op een eerder tijdstip gemaakt toen je met een ander project bezig was.
Screens zijn ook niet zo zeer bedoelt als live weergave maar puur om jou een beeld te geven waarop je de app kunt herkennen wanneer je er naar op zoekt bent.

Live weergave zou a. Significant meer resources kosten en b. (naar mijn mening) geen meerwaarde bieden. Uiteindelijk moet je de app toch naar de voorgrond halen om er mee aan de slag te gaan

Ben dan ook erg benieuwd waarom jij vind dat het anders zou "moeten". Wat zou dit voor jou toevoegen?

[ Voor 4% gewijzigd door Switchie op 11-03-2017 00:59 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokuspokus
Het zijn inderdaad screenshots, maar bij mij niet een screenshot van de laatste keer dat ik de app gebruikte, maar iets van maanden geleden. Hoe zorg ik dat dat oude screenshot weggaat en dat er weer een nieuwe voor in de plaats komt?

Ik live weergave heb ik het helemaal niet over :P

[ Voor 10% gewijzigd door Hokuspokus op 11-03-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
iPad al eens herstart om dit proberen (geforceerd) te verversen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokuspokus
sypie schreef op maandag 13 maart 2017 @ 06:45:
iPad al eens herstart om dit proberen (geforceerd) te verversen?
Van alles geprobeerd maar niks werkt. Toch bedankt