Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 18:24
Draai sinds begin dit jaar met alle tevredenheid LineageOS op mijn OP2. Enige wat ik mis is de mogelijkheid om bij het draaien/kiezen van een nummer, indien nodig, te kunnen kiezen met welke sim.
Doel dan op de groene telefoontjes (SIM1 of SIM2), niet op de 'altijd kiezen' optie in de sim-beheer.

Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/1481689501565-jpg.472494/

Weet iemand of en zo ja waar de stock OP Dialer/dial pad beschikbaar is en kan deze zomaar als apk of zip geïnstalleerd/geflasht worden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Blijkbaar ben je bekend met custom roms.
Zou dan een "stock" rom.zip zoeken en daar gewoon de betreffende apk uit halen
Staat waarschijnlijk in /system/app

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 18:24
Switchie schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 00:18:
Blijkbaar ben je bekend met custom roms.
Zou dan een "stock" rom.zip zoeken en daar gewoon de betreffende apk uit halen
Staat waarschijnlijk in /system/app
Mwah, zo goed ben ik er nou ook weer niet mee. Maar zoals jij het schetst werkt ook echt (proven concept), of verwacht je dat dit zo ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Scheeringa schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:59:
[...]

Mwah, zo goed ben ik er nou ook weer niet mee. Maar zoals jij het schetst werkt ook echt (proven concept), of verwacht je dat dit zo ja?
Verwacht dit op basis dat de Google stock dialer ook door enkel een .apk is te installeren.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren