Dubbele review van webshop door nieuwe gebruiker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
Gebruiker @Verwijderd , vandaag geregistreerd, heeft twee reviews over Afuture geplaatst, waarbij de tweede niet meer is dan een losse opmerking

Eerste review (nav echte ervaring): https://tweakers.net/shopreview/permalink/196767/
Tweede review (edit-button niet gevonden?) https://tweakers.net/shopreview/permalink/196769/

Verder is de review heel algemeen negatief; er wordt niet gezegd over welk product het gaat en wat het probleem nou precies is.

Kan een modje hier eens naar kijken of contact opnemen met de reviewer om de review wat duidelijker te maken?

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 10-03-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Slechte service, klant onvriendelijke communicatie en een vreselijk log en langzaam retour beleid
Hun levertijden zijn niet zoals ze aangeven. Ook houden ze je niet op de hoogte
ze blijven in herhaling vallen en doen gevoelloos je meteen naar algemene voorwaarden wijzen en andere lelijke klant onvriendelijke uitingen
Wat is er niet duidelijk aan wat het probleem precies is? Of bedoel je dat er teveel problemen zijn? Als dit niet een algemeen negatieve review zou opleveren zou er een mod naar moeten kijken.
Verder ben ik bij geen enkele reviews die ik bekeken heb iets gezien over welk product het gaat. Het ergste is dus dat hij de edit knop niet heeft gebruikt... wat een schande!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik geef dit topic een schop richting PW, aangezien het hier in SF niet thuishoort.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
tinzarian schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 00:06:
[...]
[...]

[...]

[...]

Wat is er niet duidelijk aan wat het probleem precies is? Of bedoel je dat er teveel problemen zijn? Als dit niet een algemeen negatieve review zou opleveren zou er een mod naar moeten kijken.
Verder ben ik bij geen enkele reviews die ik bekeken heb iets gezien over welk product het gaat. Het ergste is dus dat hij de edit knop niet heeft gebruikt... wat een schande!!
Het ging me er meer om dat hij inderdaad geen edit heeft gedaan en dat hij geregistreerd lijkt te hebben om even te ranten op afuture. Het zou duidelijker zijn als hij een of meerdere specifieke voorbeelden zou hebben gegeven.
Inderdaad geen halsmisdaad, maar het lijkt me wel handig dat een mod er even naar kijkt en hem evt uitlegt hoe de edit knop werkt en/of hoe je een goede review schrijft
Yorinn schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 00:15:
[mbr]Ik geef dit topic een schop richting PW, aangezien het hier in SF niet thuishoort.[/]
Thx ik wist niet goed of hij hier thuishoorde of in SF

[ Voor 39% gewijzigd door gwystyl op 11-03-2017 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
2e review is inmiddels al vewijderd en hij heeft feedback van een moderator gehad.
Omdat een shopreview natuurlijk over je ervaring met de aankoop gaat is het niet verplicht om hierin te noemen wat je precies hebt gekocht. Het maakt het voor andere gebruikers natuurlijk wel wat concreter.