Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een systeem waarmee ik zorgeloos de komende jaren vooruit mee kan op het gebied van games. Qua games denk dan aan Battlefield 1, Heroes of the Storm en Rainbow Six Siege.
Naast de games ben ik ook wel eens thuis aan het werk en maak ik mij druk in Word, SQL Management Studio, Visual Studio en Azure Remote Desktops.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1600 EUR besteden aan een nieuw systeem, inclusief videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord & muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een grove keuze gemaakt van zaken die ik denk nodig te hebben/willen ;-). De videokaart heb ik nog niet uitgezocht, maar zat zelf i.v.m. price drop en toekomst ready-ness te denken aan een GTX 1080 uit de V&A.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Phanteks ziet er gaaf uit (en NL). Verder niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee eigenlijk niet. Liefst lekker stil, ben nog al 'gevoelig' voor geluid ;-)
Ga je overklokken?
Niet nu, als het eenvoudig te doen is en het is nodig om er een half jaar/jaar langer mee door te gaan dan wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag dat jullie mijn 'droom' pc hieronder valideren in de samenhang. Het systeem wat ik heb samengesteld op basis van BBG's is waarschijnlijk overkill, echter wil ik graag voor een ruimte tijd klaar zijn en ik verwacht dat ik dat hiermee ben.
Ik wil een systeem waarmee ik zorgeloos de komende jaren vooruit mee kan op het gebied van games. Qua games denk dan aan Battlefield 1, Heroes of the Storm en Rainbow Six Siege.
Naast de games ben ik ook wel eens thuis aan het werk en maak ik mij druk in Word, SQL Management Studio, Visual Studio en Azure Remote Desktops.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 1600 EUR besteden aan een nieuw systeem, inclusief videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord & muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een grove keuze gemaakt van zaken die ik denk nodig te hebben/willen ;-). De videokaart heb ik nog niet uitgezocht, maar zat zelf i.v.m. price drop en toekomst ready-ness te denken aan een GTX 1080 uit de V&A.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Phanteks ziet er gaaf uit (en NL). Verder niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee eigenlijk niet. Liefst lekker stil, ben nog al 'gevoelig' voor geluid ;-)
Ga je overklokken?
Niet nu, als het eenvoudig te doen is en het is nodig om er een half jaar/jaar langer mee door te gaan dan wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag dat jullie mijn 'droom' pc hieronder valideren in de samenhang. Het systeem wat ik heb samengesteld op basis van BBG's is waarschijnlijk overkill, echter wil ik graag voor een ruimte tijd klaar zijn en ik verwacht dat ik dat hiermee ben.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 375,- | € 375,- |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 181,95 | € 181,95 |
| 1 | Phanteks Enthoo Evolv ATX Tempered Glass Edition Zwart | € 171,- | € 171,- |
| 1 | NZXT Kraken X62 | € 160,78 | € 160,78 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 144,90 | € 144,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.249,58 | |