Tv heeft status afgehaald. ik was het niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:34
Na lang researchen naar een nieuwe tv heb ik mijn keuze gemaakt voor een mooie Philips.

Op het moment dat ik knoop door hebt gehad zat ik midden in een verhuizing maar wou toch wel graag deze tv hebben. Ik vernam hier en daar op fora dat de voorraad van dit model begon te slinken en was een beetje bang dat ik dalijk weer op zoek moet naar een ander model. Het liefst wou ik hem reserveren maar omdat het wel een aantal weken ging duren leek me dat niet mogelijk.
Ik heb dan ook de winkel FOKA/Kamera Express benadert met de vraag wat de mogelijkheden waren.

Uiteindelijk gekozen voor de optie dat ik hem bestel (en betaal) en aangeef af te halen. Ik zou dan op een later moment de tv alsnog laten bezorgen.

mijn mail aan FOKA

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb interesse in de Philips 49PUS6501

https://www.foka.nl/product/122069961/Philips-49PUS6501

Is het mogelijk om deze tv te reserveren/ of eventueel aan te schaffen maar op een later moment te bezorgen?

Ik verneem namelijk dat dit toestel in voorraad begint af te nemen. Echter verhuis ik over 2 'a 3 weken en wil hem eigenlijk pas na de verhuizing aanschaffen ( of geleverd krijgen) omdat ik hem liever niet zelf vervoer. Maar ik wil ook niet het risico lopen dat de tv dalijk niet meer te verkrijgen is.

Is er mogelijkheid om

a) een tv te reserveren

b) aanschaffen maar de lever datum vooruitzetten?

c) garanderen dat er zoveel voorraad is dat de tv er over 2 weken nog staat [😊] ?

Graag verneem ik wat eventuele mogelijkheden zouden kunnen zijn.

------------------

15-2 mail klantenservice foka:

Beste ,

Dank voor uw vraag. U kunt de TV nu bestellen, en daarbij kiezen voor afhalen in de winkel. U kunt dan vervolgens met uw ordernummer even met de klantenservice bellen, en dan zorgen wij ervoor dat uw uw eigen afhaalmoment kunt kiezen.

Met vriendelijke groet,

Nu was het twee weken later en ik dacht.. nou laat maar komen dat toestel. Ik heb mail gestuurd naar de klantenservice

Reactie klantenservice: 1-3
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij hebben uw verzoek met uw aangegeven adres doorgestuurd naar onze logistieke afdeling.
Wanneer uw aanschaf verzonden wordt ontvangt u hiervan een Track en Trace code.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nu had ik niet veel haast maar omdat ik na een aantal dagen nog niks had vernomen heb ik gevraagd naar de status.

Reactie klantenservice: 9-3

Beste,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik zie dat de televisie nog steeds in de winkel staat voor afhalen, er is een miscommunicatie geweest denk ik.
Ik zal de order laten omzetten vandaag, wij houden u op de hoogte van de status van verzending.

Met vriendelijke groet,

Nu bleef het weer even stil waarna ik vandaag bericht kreeg van de manager klantenservice.

Beste

Daar ons systeem aangeeft dat uw bestelling in onze winkel FOKA is afgehaald (u had in principe ook gekozen voor afhalen) zijn wij dit aan het uitzoeken. Wij zullen dan ook onze camerabeelden gaan controleren, maar aangezien u 13 dagen na de aankoop pas heeft gevraagd of wij het op willen sturen, moeten wij van bijna twee weken de camerabeelden terugkijken. U kunt zich voorstellen dat hier enige tijd in gaat zitten. Excuses daarvoor.

Is er een reden dat u dit verzoek bijna twee weken na de bestelling heeft ingediend?

Wij zullen contact met u opnemen zodra er meer informatie bekend is.

Nu denk ik... wat?... denken ze nou dat ik hem afgehaald heb en op deze manier probeer te frauderen ofzo?

Heb de communicatie met de klantenservice doorgestuurd naar de manager klantenservice met duidelijke vermelding dat ik in het eerste contact al had aangegeven dat het 2 á 3 weken zou duren ivm verhuizing.

[ Voor 19% gewijzigd door Mavi86 op 10-03-2017 17:15 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
Optie 1 is dat er een administratie foutje is gemaakt
Optie 2 is dat een medewerker van de winkel een TV zag die al 2 weken niet was afgehaald en dat hij hem zelf achterover heeft gedrukt (bestelnummer doorsturen aan een vriend, die zich dan voordoet als jou en de bestelling afhaalt)..
Optie 3 is dat de klant de boel probeert te flessen.

Lijkt mij logisch dat de winkel eerst optie 2 en 3 uit wil sluiten. Ook al is optie 1 misschien het meest waarschijnlijke. Als het bekend wordt dat een winkel na zo'n claim zonder onderzoek een nieuwe TV meegeeft of geld terugstort, dan komen er morgen ineens nog 20 mensen die ook hun bestelling nog hadden moeten afhalen.

En bij alle 3 de opties zullen ze er achter moeten komen waar je TV nu is gebleven.

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 10-03-2017 16:44 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
Opzich snap ik dat ze eerst eea moeten uitzoeken. Maar ik zit nu een week zonder tv terwijl ik in het aller eerste contact heb aangegeven dat het 2 á 3 weken zou duren.
Ik hoefde alleen maar een seintje te geven en hij zal geleverd worden.

En nu kan ik dus eerst gaan wachten tot ze hun zoektocht hebben afgesloten.

www.mariovisser.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mavi86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:47:
Opzich snap ik dat ze eerst eea moeten uitzoeken. Maar ik zit nu een week zonder tv terwijl ik in het aller eerste contact heb aangegeven dat het 2 á 3 weken zou duren.

Je laat na verzendverzoek 1,5 week niets van je horen 'omdat je geen haast had', maar nu is het een probleem dat je week zonder TV komt te zitten? Had je vanaf 1-3 er meteen opgezeten, had dat in de basis dus al 1 week videobeelden kunnen schelen. Het 'wachten' lijkt me nu ook beetje van 2 kanten te komen.

Ik gok dat ze gingen voor een 'administratieve' optie om initieel afhalen te kiezen en later om te zetten naar verzenden, maar dat in de tussentijd de TV als niet afgehaald is neergezet en mogelijk weer terug in magazijn is gegaan, wat per ongeluk 'afgehaald' in het systeem is geworden. (of mogelijk verkocht aan een ander, onder motto 'deze staat hier al ~4 weken en nog steeds niet opgehaald', neem deze maar).

Maar brainfart, was toevallig niet een 'afhaalverzoek' gestuurd naar je oude adres en hebben de mensen daar niet gewoon je TV opgehaald? :P

Het is een bijzondere constructie, welke mogelijk als uitzondering voor jou is gedaan en ook al is het aan hun kant een administratieve fout, zal die extra week wachten nu echt zo'n probleem zijn?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
hehe nee hij is niet afgehaald door andere. Op het oude adres woon ik momenteel nog.

Het wachten is niet het probleem. Het was meer het verhaal dat de camerabeelden gecontroleerd moeten worden wat verkeerd viel. Hiermee kwam het mij over alsof ze er nu van uitgaan dat ik de boel probeer te bedonderen.

Het is inderdaad een bijzonder constructie maar die hebben ze zelf geboden.

[ Voor 12% gewijzigd door Mavi86 op 10-03-2017 17:01 ]

www.mariovisser.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
Mavi86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:47:

Tsja. Dat is pech.
Ik heb vroeger ook een tijd in de retail gewerkt. Ik weet hoe het er aan toe gaat. En ik zal dus zelf een bestelling nooit 2-3 weken in een winkel laten staan.

Zoiets werd dan in het magazijn apart gezet. Sticker erop dat het verkocht is en aan wie. Kopie van de bon op de doos geplakt.
Maar winkels hebben tegenwoordig nog maar een klein magazijn. Eigenlijk alleen bedoeld voor de bestellingen die die dag binnen zijn gekomen. Alle voorraad staat in het schap. Dus zoiets staat ten eerste enorm in de weg.
En zeker als een product helemaal is uitverkocht dan willen vakkenvullers of verkopers nog wel eens onder druk gezet worden om te kijken "of er achter nog een staat".
Je hoeft maar 1 medewerker te hebben die het verschil niet snapt tussen een verkochte TV en eentje die nog toevallig in het magazijn staat. En hij verkoopt "jouw" tv gewoon aan een ander. Zeker als de winkel het wat minder duidelijk heeft gemarkeerd in het magazijn.

En het zal ook niet de eerste keer zijn dat iemand van het personeel een "niet opgehaalde bestelling" zelf mee naar huis neemt.
Of dat er iets kapot valt en dat het niet gemeld wordt bij de bedrijfsleiding.
En zo kan ik nog wel 20 manieren verzinnen hoe een TV uit het magazijn van een winkel kan verdwijnen.
Mavi86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:00:
hehe nee hij is niet afgehaald door andere. Op het oude adres woon ik momenteel nog.

Het wachten is niet het probleem. Het was meer het verhaal dat de camerabeelden gecontroleerd moeten worden wat verkeerd viel. Hiermee kwam het mij over alsof ze er nu van uitgaan dat ik de boel probeer te bedonderen.

Ze willen gewoon weten wat er gebeurt is. En als het geen foutje was, neem ik aan dat jij ook graag wilt weten wie jouw TV heeft gejat.

[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 10-03-2017 17:03 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Ik snap wat je zegt. Zo heb ik er niet naar gekeken op het moment dat ik vroeg naar de mogelijkheden.

Maar ik vind wel dat wanneer je een mogelijkheid aanbied moet je dit ook na kunnen komen. Anders hadden ze moeten aangeven dat het te ingewikkeld voor ze was.

www.mariovisser.com

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:36
Beetje in de situatie inleven tot daar aan toe, maar dat een winkel zijn afhaalproces niet goed op orde heeft is niet de schuld van de consument.

Overal moet je tekenen en in 't geval dat er al betaald is, ook vrijwel altijd legitimeren.

Dat er een TV/order misplaatst of ontvreemd is, dat is niet 't probleem van de consument en moet 't ook niet worden ook.

Die TV is toch afgetekend volgens hun. Dan heb je toch al een datum/tijd waar je ongeveer op moet zoeken? En daar staat toch een medewerker bij geregistreerd die de boel heeft uitgeleverd. Zo niet, blunder en fouten in het uitleverproces.

En na nog even goed lezen van de topicstart, er is in GOED overleg gekozen om de TV initieel op afhalen te laten staan. om dan vervolgens de onderstaande vraag te gaan stellen is een beetje |:(
Is er een reden dat u dit verzoek bijna twee weken na de bestelling heeft ingediend?
En 't antwoord is:
omdat we het zo hebben afgesproken!
Op zich wel jammer, want Foka staat wat mij betreft goed aangeschreven en ik ben dit soort geklungel niet van ze gewend.

[ Voor 28% gewijzigd door PROnline op 10-03-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Heb nog even mijn eerste mail toegevoegd waarin in duidelijk vraag naar de mogelijkheden

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
Kan je wellicht aangeven wat je nu precies op GoT verwacht met je verhaal? Het is nu meer een status update/'review' van een bestelling die niet goed is gelopen. Discussie waarde is er zeker, maar dan moet je die wel aandragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:59
Als ik de email van 15-2 lees en datgene wat jij er over schrijft vraag ik me af of er sprake is van langs elkaar heen praten. Zoals ik het lees had je de tv moeten bestellen en vervolgens direct bellen met de klantenservice om te regelen dat er een leverdatum in de toekomst gekozen werd.
Ik kan niet terug lezen of je dat gedaan hebt of gewoon gewacht hebt tot een geschikt moment maar vermoed het laatste gezien de vraag in de laatste email of er een reden was om twee weken te wachten met je verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26
Mavi86 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:00:

De winkel wil eerst kijken of hij echt is opgehaald. Ze geven jou nergens de schuld van. Alleen als zij camera beelden hebben kunnen ze misschien achterhalen wie en wat er gebeurt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rc5proxy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 14:23
Wat ik niet snap ze moeten 13 dagen beelden terug gaan kijken ?
Als je iets afhaalt wordt er toch minimaal een bon uitgedraaid en een handtekening gezet.
dit tijdstip van order uitleveren kunnen ze toch wel ergens in hun systeem achterhalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Raar verhaal, exac wat rc5.. hierboven aangeeft. de datum en tijd van afhalen staat toch bekend. en neem aan dat het toestel niet in de winkel staat, maar in het magazijn.

TS, je hebt een vreemde gang van zaken gedaan en in deze moet je alleen contact houden met degene wie met jou de afspraak heeft gemaakt, niet met collega Jantje en Pietje, dit om miscommunicatie tegen te gaan.

(zie btw nu nog sowieso 12 winkels met dit toestel)

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 11-03-2017 10:38 . Reden: () ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09 18:39
Ik snap niet dat je de televisie zolang vooruit wilt financieren, dat brengt een risico met zich mee. Winkels gaan aan de lopende band failliet en €800,- is toch een bedrag wat je niet wilt missen (lijkt me). Nu zit jij zonder geld én zonder tv af te wachten wat de winkel hier van vindt. Leer voor de volgende keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 09:45
Hackus schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:35:
Raar verhaal, exac wat rc5.. hierboven aangeeft. de datum en tijd van afhalen staat toch bekend. en neem aan dat het toestel niet in de winkel staat, maar in het magazijn.

TS, je hebt een vreemde gang van zaken gedaan en in deze moet je alleen contact houden met degene wie met jou de afspraak heeft gemaakt, niet met collega Jantje en Pietje, dit om miscommunicatie tegen te gaan.

(zie btw nu nog sowieso 12 winkels met dit toestel)
TS heeft echter al betaald, nog 1 kopen is nu niet heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

loki504 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 07:42:
[...]

De winkel wil eerst kijken of hij echt is opgehaald. Ze geven jou nergens de schuld van. Alleen als zij camera beelden hebben kunnen ze misschien achterhalen wie en wat er gebeurt is.
Ongeacht wat er gebeurd is (gejat, perongeluk 2x verkocht, kapot gevallen, aan de verkeerde persoon mee gegeven) zullen ze toch een TV aan TS moeten leveren. Die camera beelden kunnen ze dus ook wel in hun eigen tijd checken.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
JackBol schreef op maandag 13 maart 2017 @ 07:42:
[...]

Ongeacht wat er gebeurd is (gejat, perongeluk 2x verkocht, kapot gevallen, aan de verkeerde persoon mee gegeven) zullen ze toch een TV aan TS moeten leveren. Die camera beelden kunnen ze dus ook wel in hun eigen tijd checken.
Je gaat er alleen nu even voor het gemak vanuit dat de winkel de TS op zijn blauwe ogen moet geloven.
Ik zeg niet dat de TS er iets meer probeert uit te halen. Maar er maar vanuit gaan dat de winkel een nieuwe TV gaat leveren zonder dat ze weten wat er gebeurd is gaat nooit gebeuren. Zeker niet bij een product van 800 euro. Dus dan begrijp ik dat ze eerst gaan onderzoeken wat er gebeurd is. Zover ik weet stat er in de wet dat de winkel het voor de TS moet oplossen. binnen redelijke termijn. En niet direct zonder eerst onderzoek te mogen doen.

[ Voor 9% gewijzigd door loki504 op 13-03-2017 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Laatst online: 09:20
De winkel heeft zeer wss een fout gemaakt maar willen eerst wat nagaan (camera beelden bekijken), geef ze dan ook die tijd en heb ook begrip voor hun situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gadgeteer schreef op maandag 13 maart 2017 @ 07:20:
[...]

TS heeft echter al betaald, nog 1 kopen is nu niet heel handig.
Mijn reactie komt voort uit de gedachte van TS dat het type tv bijna nergens meer te verkrijgen is, dit lees ik als
reden voor hem om deze vorm van kopen te verkiezen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:25
Heb je de tv al betaald?

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Perkouw schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:24:
Kan je wellicht aangeven wat je nu precies op GoT verwacht met je verhaal? Het is nu meer een status update/'review' van een bestelling die niet goed is gelopen. Discussie waarde is er zeker, maar dan moet je die wel aandragen.
@Mavi86 Heb je nog een antwoord op bovenstaande of specifieke vragen? Zoals Perkouw ook al aangaf is het nu meer een shopreview dan een topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
@ninjazx9r98 , Ik heb inderdaad gewacht op een geschikt moment om "groen licht" te geven voor de levering.
@Hackus , Dat vind ik ook vreemd. Kijk ik snap dat ze willen uitzoeken waar de tv is gebleven en dat dat tijd kost. Echter dat IK de tv NIET heb lijkt me binnen een minuut uit te zoeken. Ik heb namelijk nooit voor een ontvangst getekend. Dus ik vind dat ze het uitzoeken maar achter de schermen moeten afhandelen.
@Jordymt Helemaal met je eens. Dit was een wijze les en zal het niet meer op deze manier doen :)
@JackBol precies dat vind ik ook.
@mugen4u ik wil ze inderdaad best tijd geven om eea uit te zoeken. Ze dachten ook met mij mee door deze constructie aan te bieden ( hoewel het achteraf niet goed uitgepakt heeft) Echter is nu inmiddels twee weken later sinds mijn verzoek de tv te leveren dus ben benieuwd wanneer ze er uit zijn. zoals eerder gezegd het uitzoeken dat ik de tv niet heb afgehaald of ontvangen lijkt mij binnen een minuut uitgezocht. Wat er dan wel met de tv is gebeurt zal mijn eigenlijk een worst zijn. Ze hebben hem op voorraad dus dan sturen ze maar een ander.
@loki504 ik begrijp je punt maar er is door mij niet getekend. En ik neem aan dat bij afhalen er gelegitimeerd moet worden. Dat is dus niet gebeurt. er is namelijk (door mij) niks afgehaald.

@Perkouw @Yorinn
Jullie hebben inderdaad gelijk dat meer een shopreview is momenteel. Door de vreemde gang van zaken vond ik het wel een topc waard maar mochten jullie daar anders over denken dan snap ik dat.
Overigens wordt het wel interessant als ze voet bij stuk blijven houden dat de tv door ": iemand" is afgehaald en daardoor niet willen leveren.

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Dt er mogelijk niet getekend is wel wat vreemd. Zeker bij ophalen. Maar het verbaast mij dat ik ook mijn pakket met een totaal waarde van 600 euro gewoon even bij de buren kon ophalen als of het niets was. En deze had er ook niet voor getekend.

En als ze voet bij stuk houden zal je het een stap veder moeten nemen. En dan officieel in gebreken stellen. Werkt dat niet dan zal je ze moeten dagvaarden.(dit is een grove lijn en de precieze stappen zal je op dat moment moeten uitzoeken). En heb je rechtsbijstand verzekering? Die kunnen je prima helpen met dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Ik weet niet of er niet getekend is hoor. Ik weet alleen dat er niet door mij getekend is want ik was aan het klussen in mijn nieuwe woning.

Helaas heb ik geen rechtsbijstand verzekering. Maar hopelijk hoeft het niet zo ver te komen. Ik probeer dalijk weer contact te zoeken met de manager van de klantenservice. Zal eens vragen of hij al klaar is met de videobeelden/

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Ja en voornamelijk rustig en vriendelijk blijven. Het is lastig maar levert wel het beste resultaat. En probeer er achter te komen wat zijn vervolg stappen gaan zijn mocht de beelden niets opleveren. en eventueel een schriftelijke bevestiging van de gemaakte afspraken.

[ Voor 14% gewijzigd door loki504 op 14-03-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:56
Mavi86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:22:
@Hackus , Dat vind ik ook vreemd. Kijk ik snap dat ze willen uitzoeken waar de tv is gebleven en dat dat tijd kost. Echter dat IK de tv NIET heb lijkt me binnen een minuut uit te zoeken. Ik heb namelijk nooit voor een ontvangst getekend. Dus ik vind dat ze het uitzoeken maar achter de schermen moeten afhandelen.
@loki504 ik begrijp je punt maar er is door mij niet getekend. En ik neem aan dat bij afhalen er gelegitimeerd moet worden. Dat is dus niet gebeurt. er is namelijk (door mij) niks afgehaald.
Maar misschien is er wel door iemand anders getekend. Dan lijkt het mij zeer legitiem dat ze het even willen uitzoeken voor ze jou zomaar een tv geven.
Ik (en jij ook) weet niet hoe hun order/bestel/leveradministratie werkt, en daar ben je nu wel van afhankelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
Reactie van FOKA

Beste,

We zijn het intern nog aan het uitzoeken, maar ik heb de beslissing genomen om u niet langer te laten wachten en ik ga de TV vandaag nog versturen naar u. U ontvangt vanavond een e-mail van PostNL met een verzendbevestiging hiervan. Dank voor uw geduld en een fijne dag verder!

Het lijkt dus allemaal goed te komen :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
Goed om te horen. Ben wel benieuwd hoe dit afloopt aan de kant van de winkel. Mocht je dat nog van ze horen, zie ik hier graag een update van verschijnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Ik hoop ook dat ik dat nog hoor: ) Ik zal het plaatsen zodra ik iets verneem.

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Goed om te horen dat de winkel je alsnog een nieuwe stuurt. Nog nooit wat bij Foka bestelt. Maar goed om te horen dat ze uiteindelijk etjes meewerken.
Pagina: 1