Goeiemiddag! Graag zou ik advies willen hebben of onderstaande PC-componenten een beetje leuke combinatie opleveren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, en dan met name flightsims: DCS; maar ook nog de - verouderde, 32-bits - FSX en P3D (beiden hebben veel aan een snelle CPU) - waarvoor ik in de loop der tijd een aardige hoeveelheid add-ons heb aangeschaft (vandaar een redelijk grote harde schijf). Daarnaast wat builder games: Anno serie, Transport Fever etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de PC zelf zo'n 800-900 Euro; en daarnaast ook een beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD: Samsung 850 EVO 250GB. Toetsenbord en muis heb ik ook nog - en nog wat flightsim-gerelateerde hardware is er ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk ongeveer wat hieronder staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Traditioneel werken FSX en P3D het best samen met Intel processoren op een zo hoog mogelijke kloksnelheid dus dat is een 'must'. Verder niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eerste vereiste is dat alles goed samenwerkt. Ik hoef niet persé op ultrahoge resoluties te gaan gamen. Als het systeem redelijk stil is ben ik tevreden (vandaar de stille kast en koeler)
Ga je overklokken?
Was ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Controle of dit een beetje logisch, gebalanceerd systeem op gaat leveren waar ik een paar jaar mee vooruit kan. Geen rare dingen erin. Wellicht advies over andere componenten als die meer bang for the buck geven.
Uiteraard mijn hartelijke en welgemeende dank voor elk goed advies!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, en dan met name flightsims: DCS; maar ook nog de - verouderde, 32-bits - FSX en P3D (beiden hebben veel aan een snelle CPU) - waarvoor ik in de loop der tijd een aardige hoeveelheid add-ons heb aangeschaft (vandaar een redelijk grote harde schijf). Daarnaast wat builder games: Anno serie, Transport Fever etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de PC zelf zo'n 800-900 Euro; en daarnaast ook een beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD: Samsung 850 EVO 250GB. Toetsenbord en muis heb ik ook nog - en nog wat flightsim-gerelateerde hardware is er ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk ongeveer wat hieronder staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Traditioneel werken FSX en P3D het best samen met Intel processoren op een zo hoog mogelijke kloksnelheid dus dat is een 'must'. Verder niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eerste vereiste is dat alles goed samenwerkt. Ik hoef niet persé op ultrahoge resoluties te gaan gamen. Als het systeem redelijk stil is ben ik tevreden (vandaar de stille kast en koeler)
Ga je overklokken?
Was ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Controle of dit een beetje logisch, gebalanceerd systeem op gaat leveren waar ik een paar jaar mee vooruit kan. Geen rare dingen erin. Wellicht advies over andere componenten als die meer bang for the buck geven.
Uiteraard mijn hartelijke en welgemeende dank voor elk goed advies!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Tray | € 205,- | € 205,- |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 230,- | € 230,- |
| 1 | WD Blue WD30EZRZ, 3TB | € 97,01 | € 97,01 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 60,70 | € 60,70 |
| 1 | LG 24MP68VQ Zwart | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 17,90 | € 17,90 |
| 1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,51 | € 22,51 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 54,90 | € 54,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.023,77 | |