[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Maar wat heeft de Tweakers Redactie hiermee te maken?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dat helpt niet voor video reclames video's die starten voor de video die wil zien, en langere video's worden gewoon onderbroken, met een injected reclame clip.Ernemmer schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:57:
Adblock Plus installeren en je hebt nergens meer last van.
Heb zelf ook uBlock en daarnaats Gostery, Disconnect, en CanvasBlocker.Room42 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:02:
Inderdaad, een adblocker. Ik prefereer wel uBlock Origin (Voor Chrome, Firefox, Safari en Edge), aangezien dat echt vrij is, i.t.t. Adblock Plus.
Dus dat zit wel goed.
Dit zijn dingen die de redactie vaak over schrijft.Maar wat heeft de Tweakers Redactie hiermee te maken?
nieuws: Gebruikers klagen over OneDrive-reclame in verkenner Windows 10
Gaat over bijna het zelfde, net 2 uur geleden gepost op de FP.
Nou, het verschil is dat Youtube een website is die geld probeert te verdienen met een gratis service.player-x schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:15:
[...]
Dat helpt niet voor video reclames video's die starten voor de video die wil zien, en langere video's worden gewoon onderbroken, met een injected reclame clip.
[...]
Heb zelf ook uBlock en daarnaats Gostery, Disconnect, en CanvasBlocker.
Dus dat zit wel goed.![]()
[...]
Dit zijn dingen die de redactie vaak over schrijft.
Windows 10 is een OS dat ik gekocht hebt op mijn eigen prive PC waarbij iemand reclames injecteerd. Dat is toch echt wel een verschil.
Ik gebruik https://getadblock.com/ en heb nog nooit reclame gezien op YouTube.player-x schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:15:
[...]
Dat helpt niet voor video reclames video's die starten voor de video die wil zien, en langere video's worden gewoon onderbroken, met een injected reclame clip.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Daar heb ik het toch ook niet over, ik hebt er over dat YouTube zijn reclame policy heeft veranderd, en in het verleden heeft ook Tweakers daar regelmatig over bericht.MuddyMagical schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:16:
Nou, het verschil is dat Youtube een website is die geld probeert te verdienen met een gratis service.
Hoe is dat relevant, verschillende TV makers doen het zelfde, en ook daar heeft Tweakers het regelmatig over.Windows 10 is een OS dat ik gekocht hebt op mijn eigen prive PC waarbij iemand reclames injecteerd. Dat is toch echt wel een verschil.
Heb het hier over dat YouTube opeens overspoeld wordt met reclame die je niet kan skippen, en zelfs als je een videotje kijkt van 1min, dan komt er voor de volgende video gewoon weer een nieuwe reclame video, het is zelfs erger dan commercieel TV.
Wederom, heb het hier helemaal niet over oplossingen, maar over dat Google zijn policy heeft veranderd, onderwerpen waar de redactie nieuws post over plaatst!Chester schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:20:
Ik gebruik https://getadblock.com/ en heb nog nooit reclame gezien op YouTube.
Alleen op gewhiteliste sites (zoals GoT) zie ik ze als iemand een filmpje embed.
Maar ik heb nog nooit reclames gezien van >20s. En meestal eigenlijk alleen banner popups. Als jij die wel hebt moet je je PC misschien eens nakijken op malware/adware.
Of misschien inject een van je vele addblockers wel zelf reclame.
Zou je mij eens een voorbeeldje kunnen geven bij welk filmpje dat gebeurd? Ik heb namelijk nooit reclame op youtube.player-x schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:15:
[...]
[...]
Heb zelf ook uBlock en daarnaats Gostery, Disconnect, en CanvasBlocker.
Dus dat zit wel goed.![]()
[...]
Dit zijn dingen die de redactie vaak over schrijft.
Tsjah, YouTube is een gratis dienst. Ze verdienen dmv reclames. Je kunt er voor gaan betalen. In je OneDrive voorbeeld is het compleet anders; je koopt namelijk al een product, en krijgt er opeens advertenties in te zien.player-x schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:29:
[...]
Wederom, heb het hier helemaal niet over oplossingen, maar over dat Google zijn policy heeft veranderd, onderwerpen waar de redactie nieuws post over plaatst!
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ernemmer schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:32:
Zou je mij eens een voorbeeldje kunnen geven bij welk filmpje dat gebeurd? Ik heb namelijk nooit reclame op youtube.
Gele bar kan je niet skippen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.
![]()