Hallo Beste Tweaker'ers,
Ik heb onlangs een Powerline adapter aangeschaft, ( 500 mb\s)
nu is de vraag, kan ik daar een router aanhangen en gaat dat ten koste van mijn internet snelheid ?
Ik weet dat de DHCP en de NAT uitgeschakeld moeten worden, maar omdat de router een Maximale totale wifi snelheid van 1,3Gbps heeft lijkt het mij stug dat je hier een rout op kan aansluiten.
Ik weet dat het werkt maar gaat dat bvb ten koste van de snelheid van Router 1, of Router 2
Het ziet er als volgd uit ---> Router 1 (Experiabox v8) ---> Powerline (IN) ---> Powerline (out) --->Router 2 (Netgear 6300)
Ik hang aan router 2 ---> PS3 (LAN)
----> Lenovo Ideapad z580 (Laptop) (LAN)
----> Samsung S6 (wireless) (5ghz)
----> Eventueel 3 gasten (wireless)
Ik weet de Router kan dit aan maar beschikt die router dan ook over de normale snelheden ?
Dit is mijn vraag,
Alvast bedankt ! m.v.g Thomas
Ik heb onlangs een Powerline adapter aangeschaft, ( 500 mb\s)
nu is de vraag, kan ik daar een router aanhangen en gaat dat ten koste van mijn internet snelheid ?
Ik weet dat de DHCP en de NAT uitgeschakeld moeten worden, maar omdat de router een Maximale totale wifi snelheid van 1,3Gbps heeft lijkt het mij stug dat je hier een rout op kan aansluiten.
Ik weet dat het werkt maar gaat dat bvb ten koste van de snelheid van Router 1, of Router 2
Het ziet er als volgd uit ---> Router 1 (Experiabox v8) ---> Powerline (IN) ---> Powerline (out) --->Router 2 (Netgear 6300)
Ik hang aan router 2 ---> PS3 (LAN)
----> Lenovo Ideapad z580 (Laptop) (LAN)
----> Samsung S6 (wireless) (5ghz)
----> Eventueel 3 gasten (wireless)
Ik weet de Router kan dit aan maar beschikt die router dan ook over de normale snelheden ?
Dit is mijn vraag,
Alvast bedankt ! m.v.g Thomas
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2017 12:44 ]