fcppga -> Slot 1 Converter + Voltage Tweaks

Pagina: 1
Acties:

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Kan je met elke converter standaard het voltage veranderen of moet ik daar een aparte voor kopen :?

Turn it off and on again.

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:36
ik heb zelf een Asus Smart Slot 1 op mijn BE6-II zitten, zodat ik er een P!!! 933EB op kon douwen, en die werkt perfect, als je em op de auto vcore stand zet pakt ie gewoon de voltage die je zelf instelt :)

Abit heeft er blijkbaar zelf ook eentje, maar daar heb ik geen ervaring mee, misschien dat je even op hun site kunt kijken voor wat info...
(Ik had iets gelezen dat ze die bij sommige van hun borden leveren, of ze ook los verkocht worden weet ik niet, die Asus in ieder geval wel)

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
waar heb je hem gekocht ?????

Turn it off and on again.

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
AOpen slotket kan ook voltage instellen. Je hebt ook converter kaartjes waarbij dat niet kan.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:17
Op dinsdag 03 juli 2001 23:14 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Kan je met elke converter standaard het voltage veranderen of moet ik daar een aparte voor kopen :?
Mail me maar als je interesse hebt, ik heb in principe een Iwill Slocket II in de verkoop en die kan dit perfect!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 13:36
ding was gewoon bij mycom te verkrijgen, en bij computerland hadde ze die ook, maar toen niet in voorraad, maar bij hun zat toch de mycom pcies tegenover, dus liep ik daar even naartoe :P
Pagina: 1