Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57
Ik werk voor een IT bedrijf waar we naast IT support ook domeinen registreren en websites hosten voor onze klanten. Momenteel gebruiken we Transip voor de domeinregistratie. Echt loopt het aantal domeinen aardig op en is het beheren hiervan niet meer te doen. We zijn op zoek naar het volgende:

- Controlepanel waar klanten domeinen kunnen registreren
- Zelf DNS beheren
- Opzeggen/verlengen
- Goede inkoop prijzen

Zelf zat ik te denken aan een managed VPS met bijvoorbeeld Plesk of cPanel. Hiervoor zijn diverse koppelingen te maken met bijvoorbeeld Transip, eNom etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
peligro2k schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:27:
Ik werk voor een IT bedrijf waar we naast IT support ook domeinen registreren en websites hosten voor onze klanten. Momenteel gebruiken we Transip voor de domeinregistratie. Echt loopt het aantal domeinen aardig op en is het beheren hiervan niet meer te doen. We zijn op zoek naar het volgende:

- Controlepanel waar klanten domeinen kunnen registreren
- Zelf DNS beheren
- Opzeggen/verlengen
- Goede inkoop prijzen

Zelf zat ik te denken aan een managed VPS met bijvoorbeeld Plesk of cPanel. Hiervoor zijn diverse koppelingen te maken met bijvoorbeeld Transip, eNom etc.
Je kan ook zelf iets schrijven wat kletst met de API van TransIP eventueel! Ze hebben echt een hele fijne API en documentatie :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57
DennusB schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:28:
[...]

Je kan ook zelf iets schrijven wat kletst met de API van TransIP eventueel! Ze hebben echt een hele fijne API en documentatie :)
Bedankt voor de tip maar mijn kennis is daar helaas te beperkt voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:19
Idealiter wordt je dus reseller van een partij die dit al keurig geregeld hebben? Zodat je je eigen klanten kunt bedienen, maar niet het onderhoud van het platform hebt? Dat kan - maar zoek je dus een partij waar je reseller kunt worden.

spoiler:
Ik doe dat met: https://www.trans-ix.nl/it-team/contact/ -> even contact zoeken met je vragen, ms kunnen ze je helpen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:52

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Is reseller worden van 2tCloud niks voor jullie? Daarmee kunnen jullie zowat alles aanbieden voor je klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou in contact kunnen komen met https://026hosting.nl, die heeft ervaring met het opzetten van domeinnaam winkels dat ik weet.
Pagina: 1