Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?
Ik wacht nooit op de trein, wel af en toe op de bus
(maar het liefst ga ik met de auto respectievelijk fiets).
Facebook, nieuws, candy crush - in die volgorde loop ik het af.
Facebook, nieuws, candy crush - in die volgorde loop ik het af.
Vroeger ging ik altijd socials checken als ik stond/zat te wachten. Tegenwoordig ga ik altijd met de auto dus heb ik dat niet meer.
Tenzij ik in de file sta, dan wil ik nog wel eens gaan kloten met spotify of t nieuws gaan lezen!
Tenzij ik in de file sta, dan wil ik nog wel eens gaan kloten met spotify of t nieuws gaan lezen!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Gewoon wachten tot de spoorbomen weer open gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door pacificocean op 10-03-2017 10:17 ]
Ik denk dat TS op het station zit te wachten en niet voor spoorbomen staat, al is de titel wat verwarrend inderdaadpacificocean schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:17:
Gewoon wachten tot de spoorbomen weer open gaan.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als ik voor de trein sta te wachten, dan ga ik het perron op voordat de trein gaat rijden. Eenmaal op het perron luister ik naar muziek tijdens het wachten en observeer de mensen.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Muziek luisteren, op de mobiel klooien, snacks kanen, mensen kijken, ongeduldig wezen omdat ik wachten op de trein haat. Zoiets.
Ik vermaak me doorgaans prima met het zetten van slotjes op onzin-topicsAjaxKing97 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:12:
En wat doe jij als je moet wachten?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()