Unreal, Quake 3 op iMac

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:25
Een vriend van mij, diehard Apple fan, wil een iMac gaan kopen. Hij is geen echt gamer, maar hij wil wel zo nu en dan een leuke shooter zoals UT of Q3 spelen. Hij wil een 400 of 500 Mhz G3 (so far so good), maar de videokaart in die dingen is een Rage 128 met 8 Mb videogeheugen. Heeft iemand ervaring met hoe die dingen dit soort spellen spelen?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik heb q3 gespeeld op een imac bij een winkel ...
1 : grafisch zag er niet uit
2 : liep ovor geen meter

het was dik schok schok en fps was ook al heel laag op lage reso + detail

hallo

Verwijderd

ik heb q3 gespeeld op een imac bij een winkel ...
1 : grafisch zag er niet uit
2 : liep ovor geen meter
het was dik schok schok en fps was ook al heel laag op lage reso + detail
jouw NL loopt ook voor geen meter :P

Ik heb trouwens ook weleens Q3 gespeeld op een Pentium 133, loopt ook voor geen meter en doe ook schok schok.

Zoals het met PC's is, zo is het ook met Mac's.

Ga jij maar eens fijn de G4 checken :)

• Dr. Strangelove
Dan was het vast een ouwe iMac (Rage Pro, 266 Mhz), want ik weet wel ongeveer wat het ding moet kunnen: 20-25 fps in 800/600 moet haalbaar zijn. Maar ik hoor het liever van iemand die zoŽn ding thuis heeft staan.

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-10 13:40

ddZ

Weliswaar niet je vraag, maar op de dual G4 van mijn broer (met ati Radeon) loopt Quake3 en Ut als een zonnetje. Zal inderdaad minder zijn op een I-Mac...

• Dr. Strangelove
Ja, thuis heb ik naast mijn Tbird een G4/400 en dat is ook perfect. Maar ik wil weten hoe ze het doen op een iMac!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-10 21:13

Copyman

Dode muis

Op dinsdag 03 juli 2001 23:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

jouw NL loopt ook voor geen meter :P
Hehe, echt voor geen ene meter :) :P

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Ik heb ook in een winkel Quake 3 gespeeld op een imac en eerlijk gezegd beviel me dat best wel. Het was netzoals ik thuis had (p3 450mhz 64mb en 32 mb video geheugen)
Het was wel de allernieuwste imac.

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-10 13:40

ddZ

Op dinsdag 03 juli 2001 23:09 schreef s_roubos het volgende:
Een vriend van mij, diehard Apple fan, wil een iMac gaan kopen. Hij is geen echt gamer, maar hij wil wel zo nu en dan een leuke shooter zoals UT of Q3 spelen. Hij wil een 400 of 500 Mhz G3 (so far so good), maar de videokaart in die dingen is een Rage 128 met 8 Mb videogeheugen. Heeft iemand ervaring met hoe die dingen dit soort spellen spelen?
Eerst actie moet zijn: andere videokaart; zo gaat het natuurlijk niet opschieten...

Verwijderd

ik heb q3 op de cube van apple gespeeld en dat zag er echt wel geol uit hoor, ok dat beeldscherm is ook vet mooooooooooooooooooooooi
:D
Pagina: 1