Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwste games spelen + alledaags gebruik doorgaans.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 1800-, incl. beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles moet vervangen worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nvidia 1070/1080 voor gamen in 1440p (van wat ik heb gelezen is dit de "sweetspot". Genoeg SSD?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem maakt het liefst niet al teveel lawaai. Ik wil rustig op m'n kamer kunnen zitten met de PC aan. Hij moet daarnaast meerdere jaren meegaan.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niets overklokken. Dus alles zal hetzelfde blijven.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over het juiste systeem, de prijs/kwaliteit verhouding moet goed zijn. Ik ben nu al 2 dagen bezig met samenstellen en heb veel geleerd, maar sommige zaken wil ik deskundig advies over. Ik laat alles in elkaar zetten door Azerty, ik ga zelf niets inbouwen. Tot slot zou ik graag advies willen over de behuizing en eventueel extra componenten. Heb ik een extra koeler nodig bijvoorbeeld? Is het moederbord die ik gekozen heb wel goed genoeg voor de Kingston geheugen reepjes? AUB Tweakers, help deze jongeman!
Nieuwste games spelen + alledaags gebruik doorgaans.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 1800-, incl. beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles moet vervangen worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nvidia 1070/1080 voor gamen in 1440p (van wat ik heb gelezen is dit de "sweetspot". Genoeg SSD?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem maakt het liefst niet al teveel lawaai. Ik wil rustig op m'n kamer kunnen zitten met de PC aan. Hij moet daarnaast meerdere jaren meegaan.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niets overklokken. Dus alles zal hetzelfde blijven.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over het juiste systeem, de prijs/kwaliteit verhouding moet goed zijn. Ik ben nu al 2 dagen bezig met samenstellen en heb veel geleerd, maar sommige zaken wil ik deskundig advies over. Ik laat alles in elkaar zetten door Azerty, ik ga zelf niets inbouwen. Tot slot zou ik graag advies willen over de behuizing en eventueel extra componenten. Heb ik een extra koeler nodig bijvoorbeeld? Is het moederbord die ik gekozen heb wel goed genoeg voor de Kingston geheugen reepjes? AUB Tweakers, help deze jongeman!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600 Boxed | € 234,90 | € 234,90 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 467,- | € 467,- |
| 1 | BenQ GW2765HT Zwart | € 368,81 | € 368,81 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 129,95 | € 129,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 162,80 | € 162,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.554,36 | |