Toon posts:

vast in baldur's gate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ben eindelijk maar eens begonnen in Baldur's gate (deel 2 en icewind dale liggen nog klaar :) ) maar nu zit ik "vast"

ben al in de mijnen geweest en daar de hoofdbaddie uitgeschakeld en nu moet ik nog de bandits uitschakelen.
die zitten ten noordoosten van friendly arm inn, maar ik kan daar niet komen !! als ik ga reizen dan kom ik wel door Peldvale en dat dorpje boven Inn maar niet in het banditkamp

bug of stom iets over het hoofd gezien van mij????

Verwijderd

In het bos ten oosten van de Friendly Arm Inn, (peldvale volgensmij ja, is al wel een tijd geleden) word je vaak aangevallen door bandits, soms kun je ff met ze praten. Als dit voorkomt join ze :)

Verwijderd

Of als je die bandits gekild hebt ga dan naar bereghost. In de onderste inn is een kereldje waar je mee moet praten(1ste verdieping volgens mij). Hem eerst informatie laten geven en dan pas dood slaan. >:)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 04 juli 2001 08:32 schreef Crookie het volgende:
Of als je die bandits gekild hebt ga dan naar bereghost. In de onderste inn is een kereldje waar je mee moet praten(1ste verdieping volgens mij). Hem eerst informatie laten geven en dan pas dood slaan. >:)
Yep that is the way. Naar die inn gaan, gast slaan en dan geeft ie je info :) En dan kun je de plek op de map zien.

Verwijderd

Topicstarter
thanks in advance,

ga het vanavond meteen uitproberen. (eerst nog een paar uurtjes werken :'( )

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmm, lukt niet. :'(

nog meer tips ????

Verwijderd

Topicstarter
^ kick ^

• IceStorm

IceStorm

Ok, je bent net met je party in Nashgel (zoiets :P) geweest en bent daar de mijn ingegaan? Dan 3 of 4 levels diep en dan kom je kobolds/skeletons en een meneer tegen die je af kan maken. Dan alle inventory van hem pakken en zijn kist bekijken (zit een brief in). Daar staat in in welke inn die tovenaar zit. Naar beregrost gaan en dan naar die inn gaan, tovenaar slaan en dan weer verder :P

Zeg maar wat je wel en niet gedaan hebt?

Verwijderd

Topicstarter
ben naaar de mines gegaan en heb die boze ogre meneer een schop onder z'n kont gegebven
en heb alles meegenomen en ben naar beregost gegaan.

heb geloof ik nergens gelezen over die wizard, maar ik zal vanavond maaar weer eens kijken

alweer bedankt (hoop ik )

Verwijderd

Topicstarter
wet je toevallig ook welke inn ik moet hebben ?

Verwijderd

Topicstarter
^ KICK ^

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Gewoon links op de kaart in het dorp. Is heel makkelijk te vinden en misschien moet je toch ook eens die scrolls lezen want daar staat echt die naam wel in of kun je nog niet engels lezen?

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 21:54 schreef aXe het volgende:
Gewoon links op de kaart in het dorp. Is heel makkelijk te vinden en misschien moet je toch ook eens die scrolls lezen want daar staat echt die naam wel in of kun je nog niet engels lezen?
woeat doe joe seej ????

stond inderdaad op zo'n scroll
dus nu op weg naar de bandits

onwards to battle !!!!!!!!

iedereen bedankt voor de tips

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Ik heb ook een problreempje. Ik heb geen zin hier een ander topic voor te openen! Ik ben in Beregost geweest en heb daar gehoord over een beloning van 5000 gold als ik Bassilius een evil clerk vermoordt. Probleem: Ik vind hem niet. Ik zit in de eerstvokgende map ten oosten van Beregost. En daar is echt geen Evil Clerk te vinden. Wel een bende Hobgoblins en ander gespuis.

Anybody can help me?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
hele tijd geleden zeg, maar hij zit in het zuiden van High Hedge

...

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:43
Zuid oost om precies te zijn :)
Enneh, dat is één van de maps ten westen van die STAD (damn, ik ben fan en ken ff nie op de naam komme :( )

Verwijderd

Hij zit zuidwest van 2e stad van onderen...en dan helemaal rechtsonderin de kaart, bij een stonehenge achtig gebeuren

• IceStorm

IceStorm

Oh Bassilus is btw geen aanrader als je net aan komt hobbelen uit Candlekeep :P

Verwijderd

nee idd lastig ventje voor een low level character. Hij heeft wel een leuke warhammer :).

Als je trouwens een zekere Drizzt Do Urden tegenkomt, moet jij die nog ff met rust laten. Als al je characters ongeveer tot de exp. cap zitten kan je terug en hem proberen te doden (op een legale manier). De ultieme uitdaging van het spel.

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Bedankt !!! :)

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 12:59 schreef Sjawarmaman het volgende:
nee idd lastig ventje voor een low level character. Hij heeft wel een leuke warhammer :).

Als je trouwens een zekere Drizzt Do Urden tegenkomt, moet jij die nog ff met rust laten. Als al je characters ongeveer tot de exp. cap zitten kan je terug en hem proberen te doden (op een legale manier). De ultieme uitdaging van het spel.
Idd. Drizzt heeft twee leuke zwaarden en een leuk stukje armor...BTW ik kan je BGII en Neverwinter nights ook aanraden, zien er ook net ietsje mooier uit dan BGI

Verwijderd

Neverwinter NIghts gaat echt OwNeN!!!! Wanneer kom ie eigenlijk uit, of is er nog geen officiele datum?

Verwijderd

2002 ;(

Verwijderd

het team probeert neverwinter nights nog steeds in winter 2001 uit te brengen ...

maar idd heel gaaf ...en wat me ook gaaf lijkt is dus dat er meerdere parties worden ondersteund ...niet meer 1 party zoals in bg
Pagina: 1