Ik zoek een?
een toetsenbord met een bijpassende muis (hoeft niet gebundeld verkocht te worden)
Met een bijpassende muis bedoel ik zelfde merk (als logo zichtbaar is) en eventueel zelfde afwerking
Wat is je budget?
100-150 voor de set (toetsenbord+muis)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merk voorkeur maar wel een aantal eisen:
-toetsenbord en muis moeten RGB verlicht zijn (plan is om het toetsenbord en muis heel lang te gebruiken voor meerdere builds)
-Zwart toetsenbord en muis
-Toetsenbord een geborsteld aluminium look
- de kleur moet in het geheugen blijven van het toetsenbord ook al gaat de stroom 100% van de usb aansluiting af
(heb nu een coolermaster toetsenbord en die moet ik elke keer als ik computer op start weer op de juiste kleur zetten)
-toetsenbord moet volume knoppen hebben
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Recentelijk gebouwd systeem dat draait op windows 10
Moederbord is een Asus rog Maximus VIII Ranger, dus genoeg usb aansluitingen en een standaard muis/toetsenbord aansluiting
verder gebruik ik het toetsenbord all-round, typen, gamen en cad tekenen echter heb ik geen bijzondere eisen hierdoor
een toetsenbord met een bijpassende muis (hoeft niet gebundeld verkocht te worden)
Met een bijpassende muis bedoel ik zelfde merk (als logo zichtbaar is) en eventueel zelfde afwerking
Wat is je budget?
100-150 voor de set (toetsenbord+muis)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merk voorkeur maar wel een aantal eisen:
-toetsenbord en muis moeten RGB verlicht zijn (plan is om het toetsenbord en muis heel lang te gebruiken voor meerdere builds)
-Zwart toetsenbord en muis
-Toetsenbord een geborsteld aluminium look
- de kleur moet in het geheugen blijven van het toetsenbord ook al gaat de stroom 100% van de usb aansluiting af
(heb nu een coolermaster toetsenbord en die moet ik elke keer als ik computer op start weer op de juiste kleur zetten)
-toetsenbord moet volume knoppen hebben
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Recentelijk gebouwd systeem dat draait op windows 10
Moederbord is een Asus rog Maximus VIII Ranger, dus genoeg usb aansluitingen en een standaard muis/toetsenbord aansluiting
verder gebruik ik het toetsenbord all-round, typen, gamen en cad tekenen echter heb ik geen bijzondere eisen hierdoor