Op zoek naar toetsenbord en muis

Pagina: 1
Acties:

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Ik zoek een?
een toetsenbord met een bijpassende muis (hoeft niet gebundeld verkocht te worden)
Met een bijpassende muis bedoel ik zelfde merk (als logo zichtbaar is) en eventueel zelfde afwerking

Wat is je budget?
100-150 voor de set (toetsenbord+muis)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merk voorkeur maar wel een aantal eisen:
-toetsenbord en muis moeten RGB verlicht zijn (plan is om het toetsenbord en muis heel lang te gebruiken voor meerdere builds)
-Zwart toetsenbord en muis
-Toetsenbord een geborsteld aluminium look
- de kleur moet in het geheugen blijven van het toetsenbord ook al gaat de stroom 100% van de usb aansluiting af
(heb nu een coolermaster toetsenbord en die moet ik elke keer als ik computer op start weer op de juiste kleur zetten)
-toetsenbord moet volume knoppen hebben

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Recentelijk gebouwd systeem dat draait op windows 10

Moederbord is een Asus rog Maximus VIII Ranger, dus genoeg usb aansluitingen en een standaard muis/toetsenbord aansluiting

verder gebruik ik het toetsenbord all-round, typen, gamen en cad tekenen echter heb ik geen bijzondere eisen hierdoor

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03-2025
Kan je niet zelf t beste even op zoek gaan?
Ik kan je een heel aantal toetsenborden aandragen, maar t blijft persoonlijke voorkeur.
In de tijd dat je deze post schreef had je waarschijnlijk al een mooi toetsenbord gevonden, want je eisen zijn niet dusdanig specifiek dat er speciale hulp voor nodig is.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

pricewatch: Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse in combinatie met pricewatch: Cougar Attack X3 (DE)?

Ik zie weinig toetsenborden met geborsteld aluminium dus wellicht eerder de pricewatch: Cooler Master Masterkeys Pro S - RGB (Cherry Brown)?

Anders eentje importeren uit China. Ik heb zelf de Mantistek GK2. Die is in de door jouw gewenste kleur te verkrijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ronald92
  • Niet online
ter verduidelijking

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001133755.png

daar sta ik echt van te kwijlen .... alleen jammer dat ik die niet in RGB kan vinden
en ik ben al een tijdje aan het zoeken alleen alle toetsenborden missen wel iets

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is de Corsair Gaming K70, daar is gewoon een RGB versie van. Die heet de Corsair Gaming K70 RGB. Die is gewoon te vinden op internet, misschien wat beter zoeken?

Bijvoorbeeld op Amazon: https://www.amazon.com/dp...EL1UQ?_encoding=UTF8&th=1

Kost alleen wel wat om hem naar Nederland te sturen.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 09-03-2017 14:54 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ronald92
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:53:
Dat is de Corsair Gaming K70, daar is gewoon een RGB versie van. Die heet de Corsair Gaming K70 RGB. Die is gewoon te vinden op internet, misschien wat beter zoeken?

Bijvoorbeeld op Amazon: https://www.amazon.com/dp...EL1UQ?_encoding=UTF8&th=1

Kost alleen wel wat om hem naar Nederland te sturen.
Hij staat niet meer in de pricewatch en is ook bij de nederlandse webwinkels niet meer te vinden vandaar dat ik hem ook niet gevonden heb.

Google geeft ook weinig hoop in dit geval

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik vind rood veel mooier, of tenminste 1 kleur ipv RGB. Ik denk met een mailtje naar Corsair dealer dat ze hem wel kunnen bestellen.
Where To Buy

[ Voor 20% gewijzigd door Hackus op 09-03-2017 15:23 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
https://nl.hardware.info/...rafe-rgb-cherry-mx-silent

https://nl.hardware.info/...apidfire-led-cherry-mx-us

Zijn nog overal te koop maar slokt wel je budget in een keer op.

Een bijpassende muis is bijvoorbeeld de https://nl.hardware.info/...-gaming-m65-pro-rgb-black

Ik heb de k70 RGB red versie en de Corsair M65 geweldig mooi spul. *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Tjm De Groot op 09-03-2017 17:12 ]

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ronald92 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:10:
[...]

Hij staat niet meer in de pricewatch en is ook bij de nederlandse webwinkels niet meer te vinden vandaar dat ik hem ook niet gevonden heb.

Dan toch je eisen bijstellen denk ik. Zou ik toch een eenvoudiger toetsenbord nemen. Hoe vind je die Mantistek?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tjm De Groot schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:38:
https://nl.hardware.info/...rafe-rgb-cherry-mx-silent

Zijn nog overal te koop maar slokt wel je budget in een keer op.

Een bijpassende muis is bijvoorbeeld de https://nl.hardware.info/...-gaming-m65-pro-rgb-black

Ik heb de k70 RGB red versie en de Corsair M65 geweldig mooi spul. *O*
Strafe is een ander type als K70 RGB

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 09-03-2017 16:57 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:37
ronald92 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:10:
[...]

De K70 LUX RGB is nog vlot te koop. De lux heeft gewoon een ander lettertype dan de reguliere.

[ Voor 44% gewijzigd door DenHond op 09-03-2017 17:21 ]

• ronald92
  • Niet online
denk dat ik mijn eisen of budget moet bijstellen

zit er nog verschil in -qwerty EU
-qwerty duitsland
-qwerty us international
ect.
ik dacht altijd dat alle qwerty toetsenborden de zelfde layout hadden maar blijkt niet zo te zijn?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

QWERTY heeft betrekking op de plaatsing van de letters. Echter met betrekking tot de plaatsing van alle overige tekens zijn er nog aardig wat verschillen. In Nederland gebruiken we altijd VS Internationaal.

Met betrekking tot het bijstellen van je eisen, ik zou vooral kijken naar de echt belangrijke features. En ik zou het brushed aluminium laten vervallen, dan heb je meer dan genoeg keuze uit goede mechanische toetsenborden met RGB verlichting.

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 10-03-2017 15:11 ]

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-02 11:21

artificial_sun

Mazda Rx7

Tsurany schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:10:
In Nederland gebruiken we altijd VS Internationaal.
In NL gebruiken we vaak/meestal VS Internationaal. Er is ook een QWERTY NL indeling te koop en deze kom ik ook regelmatig tegen.

DE is trouwens QWERTZ

Stadia was beter....

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

artificial_sun schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:19:
[...]

In NL gebruiken we vaak/meestal VS Internationaal. Er is ook een QWERTY NL indeling te koop en deze kom ik ook regelmatig tegen.

DE is trouwens QWERTZ
Ik ken werkelijk niemand die een standaard Nederlandse indeling gebruikt. Volgens mij kopen mensen het enkel per ongeluk.

• ronald92
  • Niet online
dank jullie voor de reacties
zelf zit ik te denken aan

#ProductPrijsSubtotaal
1Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty)€ 119,-€ 119,-
1Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse€ 44,99€ 44,99

lijkt me een vam de beste opties zonder het budget te vergroten
Pagina: 1