Bij mijn Samsung KS7000 werkte het beeld niet met mijn PS4 Pro als ik hdr aanzette via de optie 'HDMI UHD Color'. Ik had alles geprobeerd maar na uren klooien met tips van internetfora, Samsung medewerkers die op afstand hulp boden en een monteur die zelfs de printplaat binnenin verving werkte het nog steeds niet. De simpele oplossing uiteindelijk: de kabel tussen de tv en de aansluitingsbox moest vervangen worden.
Omdat ik zo ontiegelijk veel moeite hierin had gestoken leek het me goed om dit te delen op Tweakers. Ik las ook dat sommige andere Tweakers met hetzelfde probleem kampen. Kennelijk is het probleem zeldzaam bij Samsung. Ik had ze kunnen overtuigen omdat ik de Ps4 bij de Mediamarkt had aangesloten op een ks7000 en daar werkte hdr wel. Ze geloofden me bij Samsung gewoonweg anders niet. Ik hoopte ook dat het aan de PS4 lag.
Omdat ik zo ontiegelijk veel moeite hierin had gestoken leek het me goed om dit te delen op Tweakers. Ik las ook dat sommige andere Tweakers met hetzelfde probleem kampen. Kennelijk is het probleem zeldzaam bij Samsung. Ik had ze kunnen overtuigen omdat ik de Ps4 bij de Mediamarkt had aangesloten op een ks7000 en daar werkte hdr wel. Ze geloofden me bij Samsung gewoonweg anders niet. Ik hoopte ook dat het aan de PS4 lag.
[ Voor 4% gewijzigd door Bertosnl op 09-03-2017 12:03 ]