Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben met een opleiding bezig om drone-piloot te worden en ga dan uiteraarde beeldwerk exploîteren. Ik zal dus voornamelijk de laptop gebruiken voor foto -en videobewerkingen en alles dient heel vlot te gaan. 4K bewerken etc. moet lukken! Gamen: ik heb mijn eigen wijs gemaakt dat ik het niet ga doen, maar ga uiteraard niet aan de verleiding kunnen weerstaan. Final Cut pro, Photoshop, Lightroom.. zullen de programma's zijn waar ik het meest mee werk.
Wat is je budget?
1.600 BTW in maximaal
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zal toch waarschijnlijk veel thuis staan. Batterijduur is niet super belangrijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst zo weinig mogelijk bloatware. Merk maakt me eerlijk gezegd niet zo uit
pricewatch: MSI GE62VR 6RF-081NL (Apache Pro)
Bij deze kwam ik uit, goede reviews, maar is dit wat overkill voor de programma's die ik wil gebruiken?
Ik had het heel graag allemaal zelf wat uitgezocht, maar met een hoofdjob, bij-job opleidingen, examens, ... wil ik graag wat genieten van wat expertise
Bedankt alvast jongens!
Ik ben met een opleiding bezig om drone-piloot te worden en ga dan uiteraarde beeldwerk exploîteren. Ik zal dus voornamelijk de laptop gebruiken voor foto -en videobewerkingen en alles dient heel vlot te gaan. 4K bewerken etc. moet lukken! Gamen: ik heb mijn eigen wijs gemaakt dat ik het niet ga doen, maar ga uiteraard niet aan de verleiding kunnen weerstaan. Final Cut pro, Photoshop, Lightroom.. zullen de programma's zijn waar ik het meest mee werk.
Wat is je budget?
1.600 BTW in maximaal
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Zal toch waarschijnlijk veel thuis staan. Batterijduur is niet super belangrijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liefst zo weinig mogelijk bloatware. Merk maakt me eerlijk gezegd niet zo uit
pricewatch: MSI GE62VR 6RF-081NL (Apache Pro)
Bij deze kwam ik uit, goede reviews, maar is dit wat overkill voor de programma's die ik wil gebruiken?
Ik had het heel graag allemaal zelf wat uitgezocht, maar met een hoofdjob, bij-job opleidingen, examens, ... wil ik graag wat genieten van wat expertise
Bedankt alvast jongens!
[ Voor 10% gewijzigd door Cloclo100 op 09-03-2017 11:44 ]