Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben overgestapt van een Samsung S5 Neo naar een Huawei P9 en nu ondervind ik het volgende, meldingen van facebook en binnengekomen mailtjes worden niet automatisch gemeld op het scherm als de telefoon in de stanby modus staat.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 7.0 en EMU 5.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
meldinginstellingen via de telefoon aangepast, maar het werkt helaas nog niet.
graag hulp bij deze

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mouse 35,

Bedankt voor uw vraag.

Om deze meldingen te ontvangen indien uw toestel in standby modus staat dient U het volgende te doen:
> ga naar de applicatie telefoonbeheer>beschermde apps> kies de bepaalde app > aanzetten .

Hopend U hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet.

Ginette
Huawei benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb je titel aangepast, zodat het iets duidelijker is wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb probleem ook en opgegeven suggestie,oplossing verhelpt het probleem helaas niet. Wellicht nog andere suggesties? Het is nl hinderlijk. Alvast bedankt. Gr Annette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pevas
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11-2022
Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:07:
Ik heb probleem ook en opgegeven suggestie,oplossing verhelpt het probleem helaas niet. Wellicht nog andere suggesties? Het is nl hinderlijk. Alvast bedankt. Gr Annette
Op mijn P9 komen de meldingen goed binnen. Het volgende heb ik ingesteld:
1. Instellingen > Meldingenpaneel en statusbalk > Meldingsbeheer > Ga naar de app waar je de meldingen van wilt ontvangen > Meldingen toestaan.
2. Instellingen > Meldingenpaneel en statusbalk > Meldingsbeheer > tandwieltje bovenin > Bij vergrendeld apparaat > kies voor "Inhoud van alle meldingen weergeven".
3. Instellingen > Batterij > Apps sluiten na vergrendeling scherm > Zet app van keuze op: Niet sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks welke acties ik onderneem, ik krijg enkel whatsapp op mijn toegangsscherm. Mijn P10 laat voor de rest geen meldingen zien op mijn scherm indien vergrendeld... Hoe kan dit opgelost worden?
Smsjes, Messenger, andere apps, hiervoor moet ik eerst mijn gsm ontgrendelen om te zien wat er verstuurd is via welke app....
Vrij hinderlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Het is niet toegestaan om andermans topics te kicken en te kapen, daarnaast heb je een ander toestel. Maak dus even een nieuw topic aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Missice1990
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-01-2020
Ik had dezelfde problemen en ik heb de oplossing gevonden
Je gaat naar apps klik op het tandwieltje instellingen van apps
vervolgens klik je op Speciale toegang en klik erna op Batterij-optimalisaties negeren.
die zie je welke apps je toegang hebt gegeven klik vervolgens op toegestaan zodat je alle apps aan kan klikken
zo dat je alle apps die wel wil toestaan inschakkelen.
Pagina: 1