SEO markup voor event op tweetalige website

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orthodroom
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Ik heb een tweetalige website waar events opstaan. Ik heb daarbij de volgende url's:
www.voorbeeld.nl/nl/evenement-a
www.voorbeeld.nl/en/event-a
Op beide pagina's heb ik metatags met hreflang zodat de zoekmachine weet dat er een vertaling is op een andere pagina.

Door middel van markup van schema.org probeer ik SEO toe te passen.
Bij een event kan/moet je ook een URL opgeven. Ik vraag me nu af of ik op elke pagina naar zich zelf moet verwijzen of één link moet kiezen.
Het is immers maar 1 event ondanks de 2 pagina's en wellicht dus beter om 1 unieke url op te geven?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 16:54

André

Analytics dude

Dan zul je elke pagina naar zichzelf moeten laten verwijzen, Google snapt immers al dat het vertalingen van elkaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Orthodroom schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:12:
Ik heb een tweetalige website waar events opstaan. Ik heb daarbij de volgende url's:
www.voorbeeld.nl/nl/evenement-a
www.voorbeeld.nl/en/event-a
Op beide pagina's heb ik metatags met hreflang zodat de zoekmachine weet dat er een vertaling is op een andere pagina.

Door middel van markup van schema.org probeer ik SEO toe te passen.
Bij een event kan/moet je ook een URL opgeven. Ik vraag me nu af of ik op elke pagina naar zich zelf moet verwijzen of één link moet kiezen.
Het is immers maar 1 event ondanks de 2 pagina's en wellicht dus beter om 1 unieke url op te geven?
Je kan 1 canonical opgeven en met structured data href lan opgeven /nl /de ,etc.