Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:33

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Een aantal dagen geleden ontving ik laat in de avond een e-mail waarin stond dat ik een GTX 1080 Ti zou hebben gewonnen. De laatste tijd krijg ik redelijk wat phishingmails, dus ik dacht dat dit ook een scamtruc was. Maar wat bij deze mail opviel was het gebruik van de Engelse taal. Alles was netjes geformuleerd en de mail zelf zag er grafisch mooi en betrouwbaar uit.

Zodoende, de ochtend daarna ben ik meteen de verzender gaan nakijken en het kwam van een Nvidia domeinnaam. Ook de link in de mail linkte naar een pagina gehost op de Nvidia GeForce website. Omdat ik het toch zeker wilde weten ben ik naar Reddit gegaan en het blijkt waar te zijn. Vier Reddit gebruikers hebben ook een GTX 1080 Ti gewonnen omdat ze deel uitmaken van het GeForce Experience 3.0 Beta testteam.

Nu vraag ik mij af, zijn er meer mensen die een prachtige GPU hebben gekregen? Nvidia heeft onder alle beta testers 108 1080 Ti's verloot.
Reddit post: https://redd.it/5y6hhl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37

Polycom

Poes van goud

If it sounds too good to be true.....

Maar mocht je echt wat gewonnen hebben, dan zullen ze alleen vragen om je adres en niet om andere zaken. Ik zou voor de zekerheid contact opnemen met Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit zinnetje uit jouw post ruikt toch echt naar spam:
Nu vraag ik mij af, zijn er meer mensen die een prachtige GPU hebben gekregen?
Hoe dan ook is dit niet een apart topic waard. Post het anders in het NVidia topic onder Hardware.

Dit topic is gesloten.