frequentieregelaar voor luidspreker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattenbeld
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:08
Hallo allemaal,

het kleine neefje van mijn vriendin is helemaal gek op luidsprekers sinds ik 2 vloerstaanders in de woonkamer heb. Vooral het trillen van de subwoofer wil hij altijd graag zien.

Nu wil ik voor zijn verjaardag iets maken zodat hij met een bijvoorbeeld een potmeter de frequentie van een toon kan regelen en daarmee een luidspreker kan laten trillen.
Dit wil ik dan in een kist maken.

Kan iemand mij een beetje opweg helpen hoe ik dit kan realiseren?
ik heb al wat opgezocht op internet maar kan niet echt een kant en klare of diy oplossing vinden hiervoor.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 22:54

Super_ik

haklust!

ook niet als je zoekt naar functie generator of sinus generator?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt gewoon zoeken of 'functiegenerator' en die op je versterker aansluiten. Het is nog veel leuker als je er ook een zaagtand, blokgolf, etc op kunt zetten! Je zou ook een 'kit' kunnen kopen en die samen met je neefje inelkaar solderen.

Of, deze zou misschien ook leuk zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:41

Illusion

(the art of)

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 00:12:
Je kunt gewoon zoeken of 'functiegenerator' en die op je versterker aansluiten. Het is nog veel leuker als je er ook een zaagtand, blokgolf, etc op kunt zetten! Je zou ook een 'kit' kunnen kopen en die samen met je neefje inelkaar solderen.

Of, deze zou misschien ook leuk zijn!
Zullen we er vooral géén blokgolf op zetten? Dan blijft de luidspreker misschien ook heel :)

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Een Korg Monotron?