Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

XPS 13 Non-Touch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• maxjohannink
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-01 15:49
Beste,

Ik vroeg mij af of jullie weten wanneer dit model in nederland uitkomt

http://www.dell.com/en-us...iOiJDSTVTTUwifV19XX0%253D

Ik heb het al bij de desbetreffende helpdesk gevraagd maar die kunnen mij geen antwoord geven..

Na veel lopen zoeken ben ik uitgekomen bij dit model.
Ik kan hier nog wel 2 a 3 maanden op wachten maar heb toch dringend een nieuwe laptop nodig.
Daarnaast weet ik ook niet echt of er een laptop is die vergelijkbaar is met dit model.

Alvast dank voor het antwoord,

Groet.

Beste antwoord (via maxjohannink op 09-03-2017 00:09)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

inbedrijf schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:
Mooie reacties hierboven, maar het XPS model van Dell is een prima laptop, er zullen altijd klanten zijn die niet tevreden zijn
En hoe weet je zo zeker dat TS wel tevreden gaat zijn?
trustpilot is niet de beste website die er is, check maar eens merken als Asus of Acer komen er ook allemaal slecht uit op trustpilot.
Dus? Omdat Asus en Acer er ook slecht uitkomen is de Dell ineens de beste keus voor ts?
Ik heb al heel wat XPS versleten en ben met elke tot nu toe erg blij geweest.
En ik ben altijd erg blij geweest met mijn snijplank maar dat wil toch niet zeggen dat dit ook de beste keus is voor ts?

Snap uiteraard je reactie op Da Queen maar je eigen input voegt nou ook niet bepaald veel toe.

Enfin... Back on topic.
Wat denk je hiervan @maxjohannink ?

pricewatch: Lenovo IdeaPad 510S-13ISK (80V0002QMH)

Ten opzichte van de Dell dubbel zoveel RAM en ssd. Verder redelijk vergelijkbaar in specs.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Alle reacties

• Da Queen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-11 13:09
Mag ik je een tip geven? Koop geen Dell ...

https://www.google.nl/amp...om/amp/review/www.dell.nl

• maxjohannink
Heeft u een ander advies?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Bestel hem uit het buitenland?

Overigens als je openstaat voor een ander model en hiervoor graag input ziet zou het helpen als je duidelijk schetst op basis van welke eisen/wensen je dit model in eerste instantie hebt gekozen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• maxjohannink
Ik heb er niet heel veel verstand van, heb me enigszins ingelezen.
De laptop wordt voornamelijk gebruikt voor studie gerelateerde onderwerpen.
Daarnaast zou ik ook graag spellen als civilazation erop willen spelen.
Dan kwam ik zelf snel uit op een laptop met een i5 processor met 4 a 8 gb werkgeheugen met een goede videokaart.
Het design van dit model sprak mij erg aan. Ik vind de prijsverhouding van bijvoorbeeld een macbook air erg belachelijk, vandaar dat ik niet zo'n laptop koop. De prijs mag gaan tot ongeveer 900 euro.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

maxjohannink schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:30:
Beste,

Ik vroeg mij af of jullie weten wanneer dit model in nederland uitkomt

http://www.dell.com/en-us...iOiJDSTVTTUwifV19XX0%253D

Ik heb het al bij de desbetreffende helpdesk gevraagd maar die kunnen mij geen antwoord geven..

Na veel lopen zoeken ben ik uitgekomen bij dit model.
Ik kan hier nog wel 2 a 3 maanden op wachten maar heb toch dringend een nieuwe laptop nodig.
Daarnaast weet ik ook niet echt of er een laptop is die vergelijkbaar is met dit model.

Alvast dank voor het antwoord,

Groet.
Dan vind ik de gekozen Dell niet perse de beste keus.

1 sec... Zal even meezoeken maar gaat wat traag op mobiel ;)

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 16:32
Mooie reacties hierboven, maar het XPS model van Dell is een prima laptop, er zullen altijd klanten zijn die niet tevreden zijn, trustpilot is niet de beste website die er is, check maar eens merken als Asus of Acer komen er ook allemaal slecht uit op trustpilot.

Acties:
  • Beste antwoord

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Mooie reacties hierboven, maar het XPS model van Dell is een prima laptop, er zullen altijd klanten zijn die niet tevreden zijn
trustpilot is niet de beste website die er is, check maar eens merken als Asus of Acer komen er ook allemaal slecht uit op trustpilot.
Dus? Omdat Asus en Acer er ook slecht uitkomen is de Dell ineens de beste keus voor ts?
En ik ben altijd erg blij geweest met mijn snijplank maar dat wil toch niet zeggen dat dit ook de beste keus is voor ts?

Snap uiteraard je reactie op Da Queen maar je eigen input voegt nou ook niet bepaald veel toe.

Enfin... Back on topic.

Ten opzichte van de Dell dubbel zoveel RAM en ssd. Verder redelijk vergelijkbaar in specs.

• maxjohannink
Erg bruikbare pc! iig al bedankt voor de moeite en dat allemaal op een telefoon. Ik vind het design alleen een beetje tegenvallen. Daarom ben ik dus eerder geneigd naar een macbook air, alleen die prijs-kwaliteit verhouding vind ik heel erg tegenvallen en gamen is ook niet ideaal. Als ik teveel eisen heb dan moet u dat gewoon aangeven.

Verwijderd

Mooie reacties hierboven, maar het XPS model van Dell is een prima laptop, er zullen altijd klanten zijn die niet tevreden zijn, trustpilot is niet de beste website die er is, check maar eens merken als Asus of Acer komen er ook allemaal slecht uit op trustpilot.

Nou. als ik de topics van Dell van het laatste jaar hier op Tweakers zie, dan was dat ook vooral erg slecht. De XPS staat er toch wel om bekend dat het een probleemkindje is van Dell. Al lange tijd.

Ook die Trustpilot., vanaf eind september 2016 t/m alleen 1 van de 5 sterren voor Dell! Zie ook dit:
Dell staat op nummer 305 van de 305 in de categorie Computer & Toebehoren (in de rechterkolom). Dat is dus de allerslechtste van alles in de hele categorie computers.

Ik ben inmiddels op zoek naar wat anders. Hier komt geen Dell binnen, terwijl ik er wel een tijdje over na zat te denken. Ik doe het wel een ander merk wat ze normaal verkopen bij een normale webwinkels.

• maxjohannink
Ik kom erop terug, top laptop! dank:)

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

maxjohannink schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:23:
Erg bruikbare pc! iig al bedankt voor de moeite en dat allemaal op een telefoon. Ik vind het design alleen een beetje tegenvallen. Daarom ben ik dus eerder geneigd naar een macbook air, alleen die prijs-kwaliteit verhouding vind ik heel erg tegenvallen en gamen is ook niet ideaal. Als ik teveel eisen heb dan moet u dat gewoon aangeven.
Tja... Zoek je een fashion item of een gebruiksvoorwerp?
Best of both worlds ga je niet vinden voor dit budget. De Dell en Air zien er leuk uit maar blijven qua specs behoorlijk achter. 4gb RAM is wel erg minimaal en verkijk je er ook niet op hoe snel een 128gb ssd vol zit

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:28
Sorry maar lenovo is ook op trustpilot niet goed beoordeeld (zie https://nl.trustpilot.com/review/www.lenovo.co.uk), ook is bekend dat ze veel bloatware meeleveren. Verder zou ik niet kijken naar het merk, als je de laptop bij een goede webshop koopt kan je daar eventuele problemen mee afhandelen, dan kan een Dell wel vaak afvallen aangezien die niet veel aan derde partijen leveren. Ik ben van mening dat reviews op tweakers betrouwbaar zijn, als je dan puur op specificaties oordeelt kom je vanzelf op de beste koop uit. Als je meerdere opties hebt gevonden kan je uiteindelijk nog hier om advies vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door TheUninvited op 09-03-2017 08:50 ]

• Da Queen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-11 13:09
@ een aantal reacties hierboven: ik waarschuw de beste man omdat het niet zo maar bij een 'enkele' negatieve reactie blijft op Dell. Overal wordt slecht gesproken over dit bedrijf: op het forum van Tweakers maar ook in de reacties onder Dell artikelen. Daarnaast ook op diverse review sites.

Trustpilot is zo eentje en de negatieve reacties blijven maar komen. Dan wordt door iemand hier Asus, Acer en Lenovo aangehaald ... maar die scoren teminste nog boven de 1 ... Dell heeft een score van 0,9! Dat is uitzonderlijk laag. Ikzelf heb niet eens een Dell, omdat ik het niet kan kopen omdat ik een half uur in de wacht sta bij ze en er dan wordt opgehangen ... meerdere malen. Ook wordt er niet gereageerd op mijn e-mails.

En dan heb ik niet eens een Dell dus, kun je nagaan ... Advies: niet doen dus.

Tip: wacht even op de nieuwe reeks laptops die over 1 tm 3 maanden uitkomen. Dit zijn 2 leuke:

Lenovo: nieuws: Lenovo presenteert nieuwe Yoga-convertibles met formaten van 13, 14 e...

Asus: https://www.asus.com/us/N...ZenBook-3-Deluxe-UX490UA/

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:44
maxjohannink schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:23:
gamen gaat ook niet vlot op de xps 13. Gamen gaat op geen van deze machines echt vlot. Wil je gamen dan moet je kijken naar een laptop met dGPU. Van al deze laptops heeft ironisch gezien de macbook air de beste iGPU (hd6000) Wat overigens zeker niet wil zeggen dat de air een gaming machine is, maar lichte games als League willen er wel op draaien. Natuurlijk komt daarbij dat games over het algemeen beter lopen op windows ;)

[ Voor 12% gewijzigd door WouterL op 09-03-2017 14:44 ]

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 16:32
@Switchie
Geen idee ik geef mijn mening, dat doen wel meer mensen op een forum.
Als je niet wil begrijpen dat ik hiermee probeer duidelijk te maken dat trustpilot niet de meest betrouwbare website is moet je misschien beter lezen.
Je hoort mij niet zeggen dat dit de beste keuze is voor de TS, ik geef hier alleen aan dat ik altijd erg tevreden ben geweest met mijn XPS's van Dell

Enfin... Back on topic.

Toch fijn dat je daarna een laptop aanbeveelt die niet eens in de buurt komt van de XPS qua kwaliteit, gewicht of specs

om op jou niveau te blijven: dit is het verschil niet weten tussen een snijplank of een strijkplank.

Maar ik lees dat de TS de keuze heeft gemaakt voor macbook air, goeie keuze, heb ik zelf ook 8)
Pagina: 1