Toon posts:

Train Simulator probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nare fout met MS TS. Als ik een activity speel gaat alles goed, maar als ik dan stop en terug keer naar het menu herstart mijn hele systeem! :'(

Ik hoop dat iemand weet hoe dit komt óf waar ik kan beginnen met zoeken.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

misschien omdat het een kopietje is? geef meer info.. wat voor OS? en wat voor systeem?!?
eneh, al; gekeken naar een update??

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 22:38 schreef Vettje het volgende:
Ik heb een nare fout met MS TS. Als ik een activity speel gaat alles goed, maar als ik dan stop en terug keer naar het menu herstart mijn hele systeem! :'(
Dat zou ik nou ook weleens willen weten, ik heb namelijk precies hetzelfde probleem.
Ik heb trouwens geen kopie.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
moet je maar kopen ;)

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 21:35
Op woensdag 04 juli 2001 23:05 schreef paparoach het volgende:
moet je maar kopen ;)
Hier heeft die jongen wat aan |:(
reageer dan niet...

Of iemand een spel wel of niet koopt is zijn/haar probleem, maar dat een kopie (rips daargelaten) anders werken dan een origineel lijkt me sterk.

en The_Operative heeft het probleem ook en zoals je kunt LEZEN (4 minuten verschil) heeft hij/zij wel het origineel.

Vettje; Ik zou zeggen check eens voor updates op de officiele site en blader het forum aldaar eens door. Je bent hier al niet de enige, dus zullen er nog wel meer zielen zijn :)

Go 2 the source!

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal nog eens rond kijken.

Ben blij dat ik niet de enige ben.
Heb overigens geen kopie, maar een hele (dure) echte.

Overigens staat er niets op de site van trainsim (www.microsoft.com/games/trainsim).
Geen updates en geen tech_info :(

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 21:35
Probeer http://www.microsoft.com/games/trainsim/community.asp eens en dan FAN SITES...

Ik ga niet al die sites voor je nazoeken, dat mag jezelf doen :P, maar 1 van die fansites zal vast wel een forum hebben waar jij je probleem kunt posten...

http://communities.msn.com/TrainSimulatorFanSite/trainsimlinks.msnw

Nog meer links naar fan-sites :)

S6

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Verwijderd

Same problem here :'(

Ik heb een Geforce 2 GTS (Asus V7700 dacht ik) en de nieuwste detonators.

Verwijderd

Hier ook

MSI Geforce GTS PRO 64mb

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:59
Same here, CL GeForce 2 GTS met windows 2000 SP2 detonator 12.41 (in windows 98 geen probleem, detonator 6.50)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb het probleem met MSTS dat als ik een activity wil starten ziet het begin er hoopgevend uit, maar als hij klaar is met laden geeft hij een fout, stopt het programma ermee en wil hij een problem report (ofzo) sturen naar MS. Iemand the solution?

Heb de orig. versie op een (PB) PIII 600/ 64MB/ Intel810-L
Pagina: 1