Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
Er zijn wel verloopstukjes voor maar of dat gaat werken 
Je kunt er ook een ATX voeding in frotten, hoeft niet meer dan 50 piek te kosten.
Je kunt er ook een ATX voeding in frotten, hoeft niet meer dan 50 piek te kosten.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Koop gewoon een nieuwe voeding en schroef die er in... Moet lukken met wat zaag en plak-werk!
Er staat op t moment op www.2dehands.nl iemand die ATX voedinkjes in alle soorten en maten verkoopt. Heb er net zelf ook een paar gehaald... Is een goedkope optie... van 20 tot 35 piek dacht ik. in Dordrecht.

Greetz,
RCy2k
Er staat op t moment op www.2dehands.nl iemand die ATX voedinkjes in alle soorten en maten verkoopt. Heb er net zelf ook een paar gehaald... Is een goedkope optie... van 20 tot 35 piek dacht ik. in Dordrecht.
Greetz,
RCy2k
Verwijderd
Een AT kast heeft toch een andere aly-out wat betreft de gaatjes/pinnetjes waar je je mobo aan vast zet?
Daarom heeft hij het over "wat zaag en hak werk"Op woensdag 04 juli 2001 13:48 schreef 5731N het volgende:
Een AT kast heeft toch een andere aly-out wat betreft de gaatjes/pinnetjes waar je je mobo aan vast zet?
Great minds think alike!
Je hebt ook AT/ATX voedingen (heb er 1) en die hebben alle2 de stekkertjes erop, er lopen dezelfde kabeltjes naartoe, dus ik denk als je een atx stekker d.m.v. wat kroonsteentjes/solderen erop klooit dat wel moet lukken...
het probleem wat je dan krijgt is dat een atx voeding een 3.3V uitang heeft ...
de meeste at voedingen hebben dat niet
de meeste at voedingen hebben dat niet
Pagina: 1