Toon posts:

Release-datum Gran Turismo 3?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shit man, ik zag net ineens dat de release-datum van GT3 naar 27 juli is verplaatst?!

Ik ga een PS2 kopen als GT3 uit is (liefst zo'n GT3-pakket), maar 27 juli is me halve vakantie al voorbij! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:04
Ik dacht dat het juist van 27 naar 20 is verschoven. Hoorde ik vorige week.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat vindt ik nog laat. Eerst 30 juni, toen 10 juli en nu 27 juli of 20 juli?! Zo lang kan ik niet niet wachten! :P En wat is er zo moeilijk aan om de Japanse-versie ff te vertalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

waarom geven ze die serie niet uit op de pc? Zouden ze toch ook een hoop extra centjes mee kunnen verdienen... of gaat het er juist om om de verkoop van de PSX/PSX2 te stimuleren? Nahja ik ga geen WC-station kopen voor 1 spel ofzo.. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik dan gewoon Bl33m ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Voor GT3? Dat lijkt me sterk :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gran Turismo RULED!!!

Ik heb hem nu ongeveer 2 maanden(japans) en het ziet er gewoon erg goed uit.

Maar volgens mij was het ook verschoven naar 20 juli?

katana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 15:48 schreef tazzman het volgende:
Voor GT3? Dat lijkt me sterk :)
Dan heb je ook een monster PC nodig, want die spellen zijn toch heel zwaar via Bleem!? Tja, GT rules idd... Lekker tunen enz. en je auto vette kleurtjes geven. :P
Op woensdag 04 juli 2001 15:20 schreef tazzman het volgende:
waarom geven ze die serie niet uit op de pc? Zouden ze toch ook een hoop extra centjes mee kunnen verdienen... of gaat het er juist om om de verkoop van de PSX/PSX2 te stimuleren? Nahja ik ga geen WC-station kopen voor 1 spel ofzo.. :)
Gran Turismo is een game van Sony, en PlayStation is van Sony dus ik denk dat ik er dan niet meer bij hoef te vertellen waarom ze die game niet op de PC uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Net effe met Sony gesproken, officiele release date is 20 juli (staat nu echt vast, zeggen ze).
Prijs GT3 149,95 GT3+ForceFeedbackStuur 389,95 en half augustus de PS2+GT3 bundel voor 1099,00.
Pagina: 1