ja ik heb dus zowiezo geen idee waar ik deze topic moest plaatsen, maar het gaat me om het volgende, ik wil onder een andere username in kunnen loggen bij http://www.mtnsms.com maar op een of andere manier onthoud hij mijn oude steeds en kan ik dus niet onder een andere naam inloggen... Toch moet het kunnen lijkt me, maar hoe?!
helemaal rechtsonder staat 'logout'. that should do the trick! 
of handmatig je cookies van mtnsms wissen werkt natuurlijk ook
#
hmm, dat 2e maar proberen dan, want er staat echt geen logout...Op dinsdag 03 juli 2001 22:37 schreef Zap het volgende:
helemaal rechtsonder staat 'logout'. that should do the trick!
huh, das wierd...Op dinsdag 03 juli 2001 22:39 schreef EvilFox het volgende:
[..]
hmm, dat 2e maar proberen dan, want er staat echt geen logout...
#
Verwijderd
dan zoek je toch gewoon t coockie op van mtnsms?
Of werken ze met sessie's...
zal dan wel niet trouwens.
Of je maakt zelf een pagina met destroy sessions.... Of kan dat dan weer niet omdat het een andere website is
Of werken ze met sessie's...
zal dan wel niet trouwens.
Of je maakt zelf een pagina met destroy sessions.... Of kan dat dan weer niet omdat het een andere website is
Als het goed is staan die gewoon in je Temporary Internet Files map (in \Windows). Die van MTNSMS heeft dan een naam als jouwnaam@mtnsms.com oid..Op dinsdag 03 juli 2001 22:46 schreef EvilFox het volgende:
, 2e vraag dan... Hoe delete ik die cookie? Ik bedoel waar vind ik die? Staan alle cookies in de Windows\Cookies map? Of zijn ze nog ergens anders te vinden?
#
Verwijderd
Sorry..te snel gelezenOp dinsdag 03 juli 2001 22:37 schreef Zap het volgende:
als je automatisch inlogd staat her er niet... wel in je profile..Op dinsdag 03 juli 2001 22:46 schreef Zap het volgende:
[..]
huh, das wierd...hier staat het er wel
site map -> setup -> auto login
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Pagina: 1