Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chineze fanless ultrabook

Pagina: 1
Acties:

• RolenID
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-11 14:51
Wat ga je met je laptop doen?
RDP naar de klantomgevingen/servers. Moet ultra portable zijn met het liefste 14inch scherm en grote accu.

Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk. Ik ben bekent met aliexpress en dhgate zodat de prijzen goedkoop uitkunnen vallen. Zoals de voorbeelden hieronder ook al laten zien ;0

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
https://nl.aliexpress.com...23-4ceb-97f8-aa0bff123d1f Ik had deze macbook look a like gevonden met goede reviews. Maar heeft iemand hier ervaringen mee of een andere ultrabook gekocht?

alvast bedankt voor de moeite peeps!

• tweakersron
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-06 11:40
Het lijkt mij niet verstandig om een Chinese budget laptop te kopen. Soms kan een RDP sessie toch wel wat vragen van een laptop. Zelf heb ik alleen nog maar slechte reactie gehoord van dit soort budget laptop's.

Persoonlijk zou ik dan eerder gaan voor bijvoorbeeld onderstaand.
pricewatch: Asus P302UA-FN181T
Is wel iets duurder maar hier heb je wel iets aan.

Trouwens, ik heb heel vaak gehoord dat geheugen in China niet helemaal goed is. Stel je zou 64GB USB bestellen dan krijg je werkelijk geheugen van 16GB. Kijk met dit soort dingen dus heel erg uit.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Vergeet je niet dat je bij dit soort artikelen ook nog invoerrechten / btw mag betalen? Gezien het formaat doos etc zit daar een dikke kans op dat die er uit gepikt wordt door de douane en je mag aftikken. Dan zijn de prijzen in NL ineens een stuk interessanter.
tweakersron schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:54:
Trouwens, ik heb heel vaak gehoord dat geheugen in China niet helemaal goed is. Stel je zou 64GB USB bestellen dan krijg je werkelijk geheugen van 16GB. Kijk met dit soort dingen dus heel erg uit.
Wat geheugen betreft dat is vooral bij mensen die denken voor een prikkie Sandisk, Toshiba, Kingston USB sticks te kopen op Aliexpress, ver onder de Nederlandse retail prijs.
Dan vraag je er om :P en krijg je inderdaad nepperds.
Retailprijzen van geheugen, HDD's, USB sticks in China is vergelijkbaar met het niveau van NL.

Ben het wel met je eens dat dit soort laptops niet echt super zijn. Vaak worden bijv de goedkoopste (langzaamste) geheugenmodules gebruikt etc, om de kosten zo laag mogelijk te houden.

• tweakersron
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-06 11:40
Douane, helemaal vergeten. Inderdaad dan kun je er zomaar ineens veel voor moeten gaan betalen.
Ik hoop dat @ponyrijden een juiste beslissing neemt en de Chinese laptop lekker in China laat staan :p.

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 22:18
Jumper Ezbook 2 met 14" FHD Win10 Intel Z8350 4/64 GB voor E150 vanuit EU warehouse dus zonder extra belasting.http://www.gearbest.com/laptops/pp_603954.html?wid=3

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-11 20:38
Chuwi Lapbook 14.1 (review komt volgende week) Heb hem hier momenteel liggen en dat is voor het geld waarschijnlijk de beste laptop die je gaat vinden. Een meer dan prima gekalibreerd full HD IPS scherm, een vrij snelle processor voor het geld, een mooie behuizing, toch vrij snel opslaggeheugen en een batterij van ~ 6 uur. Prijs is zo'n 350 euro, weet niet wat je max budget is.

Overigens, een Intel Cherry Trail X5 Z8350 is niet erg krachtig en is vooral in Windows soms wel wat traagjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 15-03-2017 16:07 ]

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Danny.G schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 16:07:
Chuwi Lapbook 14.1 (review komt volgende week)
Hoe staat het met de review?
Heb zelf de snellere Celeron variant CHUWI LapBook Notebook 14.1 inch, Windows 10 besteld.
Met Quad-core Intel Apollo Lake Celeron N3450.

Nu maar $219,99 (€203) met coupon chuwigb3rd1 bij Gearbest.

http://www.gearbest.com/laptops/pp_602696.html?wid=21
Pagina: 1