Toon posts:

Bedrijfsinformatie BE/NL

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een platform ontwikkelen waar bedrijf aan consument gelinkt word. Praktisch gezien wil ik alle bedrijven in Belgie van een bepaalde categorie bv kappers toevoegen aan dit platform met hun openingsuren.

Is er enige manier dit te injecteren op een snelle manier zonder dit allemaal manueel te doen? Bijvoorbeeld informatie van openingsuren.com halen of gouden gids?

Alvast bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Je kunt de nodige crawlers schrijven om het internet af te struinen naar bedrijfsinfo.
Python word hier vaak voor gebruikt.

[ Voor 20% gewijzigd door eL_Jay op 08-03-2017 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je je nieuwe site wel baseren op data die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid illegaal verkregen is doe je dat inderdaad het beste door data te jatten via een crawler in plaats van het beetje uit te zoeken met de aanbieder van de data via een eventuele API...

Je hebt ook geen Python nodig voor een crawler trouwens, dat kan letterlijk in zo'n beetje elke programmeertaal.

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 08-03-2017 14:01 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:25
Misschien heb je wat aan Dataprovider? Die leveren volgens mij exact de bedrijfsgegevens die jij zoekt. Ik heb geen ervaring met wat ze leveren en wat het kost, ik ken ze alleen omdat ze in hetzelfde pand zitten als ik :)

Full-stack webdeveloper in Groningen