Bestaat dit? Bluetooth Audio Bridge

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 01:59
Ik ben op zoek naar een oplossing om een platenspeler draadloos te verbinden met een receiver.

Ik kom devices tegen waarmee je een analoog signaal kan omzetten in een bluetooth signaal, zowel transmitting als receiving.

Mijn vraag is echter, hoe kunnen twee van deze devices worden gepaired als er geen interface is waarbij je een signaal kan selecteren?

Afbeeldingslocatie: http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/0/8/081441c0add80bf81caf1d81b39cf0ec6043ebf2.png

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

vacuumcleaner schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 02:47:
Mijn vraag is echter, hoe kunnen twee van deze devices worden gepaired als er geen interface is waarbij je een signaal kan selecteren?
Wat staat er in de gebruiksaanwijzing? Op basis van louter een plaatje van alleen de BT module wordt het wel erg moeilijk meedenken voor ons

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Ik heb hem nog niet aangeschaft dus het is meer een "bestaat en kan zoiets" vraag :)

Ik kan namelijk nergens op internet een set vinden die waarbij op voorhand al is aangegeven dat het een paar is.

[ Voor 54% gewijzigd door vacuumcleaner op 08-03-2017 05:13 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:18

g0tanks

Moderator CSA
vacuumcleaner schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 04:10:
Ik heb hem nog niet aangeschaft dus het is meer een "is het überhaupt mogelijk" vraag :)
In dat geval zoek je online een handleiding op of kijk je in de productspecificaties.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Het staat dus nergens aangegeven, de vraag is dus of zoiets überhaupt mogelijk is met Bluetooth en wellicht weet één van jullie een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-10 05:08

Croga

The Unreasonable Man

Ja, dat is mogelijk met Bluetooth. Nee, ik heb geen idee of dat kan met het apparaat wat je toont.

Daarnaast moet je je even afvragen of het überhaupt gaat werken met een platenspeler. Die stuurt normaal een onversterkt signaal uit terwijl het apparaat wat je hier toont gegarandeert een versterkt signaal verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Platenspelers heb je met en zonder een ingebouwde voorversterker. En als die er niet in zit, kun je die altijd eenvoudig er achter plaatsen. Draadloos overbrengen kan dan misschien met iets als een Marmitek Audio Anywhere 625. Is niet via bluetooth maar was wel het eerste waar ik aan moest denken. Geen persoonlijke ervaring hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:22

Rmg

Volgens mij is Bluetooth helemaal geen eis voor je. Zolang audio maar aan draadloos over gezonden word.
Dan zou een marmitek hierboven aan je eisen voldoen..
Pagina: 1