Toon posts:

Brievenbus post te laat?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.490 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zelf koop en verkoop vaker wat op v&a/marktplaats etc en altijd als het op tijd in de brievenbus gaat is het de volgende dag aangekomen. Nu is het zo dat ik een spelleke heb gekocht van een vertrouwd persoon en deze heeft het zaterdag op de post gedaan. Gewoon in de brievenbus maar heb nog niets mogen ontvangen. Nu zou ik graag willen weten of er mensen zijn die wel eens post stukken / games niet op tijd krijgen of dit normaal is. Ik kan bij postnl niks vragen omdat het geen track&trace code heeft is er niets bekend bij hun.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

PostNL kan je toch wel vertellen wat de maximale verwerkingstijd van brievenbuspost is? Als zij het al niet weten, weten wij het zeker niet.
Dit is overigens toch juist het hele bestaansrecht van track and trace? :?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:30

g0tanks

Moderator CSA
Ik zou zeggen geef het nog een paar dagen, post kan best verdwaald raken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-11 22:46
Brievenbuspost verstuurd op zaterdag (op tijd, dus voor de bus geleegd is) komt sowieso dinsdag pas aan. En ja, zie regelmatig post die een dagje later aankomt dan verwacht. Punt is ook een beetje dat, zeker voor de consument, er geen garanties zijn - enkel inschattingen - voor wanneer de post afgeleverd wordt.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:36
Ik heb het ook wel eens gehad met een spelletje die ik hier via V&A had gekocht. Die kwam pas na 2 weken. Dat kan gebeuren

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:50

Ypho

Allround Nerd

Eigenlijk is je spel nu nog maar een dag te laat.

Uitgaande van NL, PostNL leegt de brievenbus maandag t/m vrijdag. Dus als zaterdag het spel is verstuurd, zou deze maandag uit de bus gehaald worden, en dinsdag worden bezorgd.

Echter kan het zo zijn (heb ik ook wel eens gehad), dat ik een brief verstuurde, maar in de verkeerde bus gooide. De "Postcode XX t/m YY" in plaats van "Overige bestemmingen". Dat zorgt ervoor dat het een paar dagen langer onderweg is. Ook komt het wel eens voor dat een brievenbus niet geleegd wordt, of (wat hierboven al is gezegd), de brief verdwaalt, of ergens blijft hangen.

Al met al zijn er legio redenen dat dit kan gebeuren, ik zou dus nog even geduld hebben :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• twilightschild
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:21
Ja, dat gebeurt. Laatst nog aan de hand gehad. De webshop heeft het toen netjes opgelost door een nieuw exemplaar te sturen. Ongeveer twee weken na het verzenden kwam het eerste pakketje alsnog aan.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-10 22:12
Het zou niet mogen gebeuren maar het kan gewoon wel plus een brief kan bij het legen van de bus per ongeluk in de andere bak vallen (dus overige bestemming ipv lokaal) of door dat het adres niet duidelijk is handmatig worden behandeld etc. Het meeste is de volgende dag er maar soms niet.

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ik heb het zelf ook wel een keer gehad. Een ssd via brievenbus post verzonden op een zaterdag deze kwam pas op vrijdag binnen bij de ontvanger. Geen idee waarom het zo lang duurde. Het kostte mij wel 1 ster in de beoordeling.

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
sigilens schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:44:
Ik heb het zelf ook wel een keer gehad. Een ssd via brievenbus post verzonden op een zaterdag deze kwam pas op vrijdag binnen bij de ontvanger. Geen idee waarom het zo lang duurde. Het kostte mij wel 1 ster in de beoordeling.
Dat is kut :( Voortaan dus echt met T&T code versturen zodat je in ieder geval kan aantonen dat het buiten jouw schuld ligt. In jouw geval kan je natuurlijk ook gewoon een 1-ster review retour doen met "Deze tweaker geeft mij een 1 ster review omdat het pakketje te laat aankwam omdat postnl traag was"

Edit:
"Prima geregld alles met Marc, duurde wat lang eer de SSD binnen was, echter Marc gemaild en reageerde gelijk even, wellicht duurde het iets langer via de post. Kortom prima alles geregeld."

Met 4 sterren. Je kreeg dus 1 ster minder; ik dacht dat je bedoelde dat je een review met 1 ster kreeg :P

[ Voor 42% gewijzigd door Gamebuster op 08-03-2017 09:23 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bij mij komen de spellen soms 5 werkdagen later. geen paniek dus.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit staat los van shopping, is gewoon post verzending. Daarom naar AZ

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• 1990Maikel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06-11 09:49
Ik had dit laatst met de pre-order van Horizon Zero Dawn, I was not amused..

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:56

-SaveMe-

-klik-

Ik zit toevallig op GR Wild Lands te wachten van een web shop. Had hier gisteren moeten zijn, maar helaas. Dus ik gok op vandaag. Komt helaas regelmatig voor. Brievenbus post is niet meer zoals het vroeger was ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-11 21:29
Ik zit zelf ook al op brievenbuspost te wachten.. Was maandag middag verstuurd, had er gister moeten zijn, nu hopen dat het vandaag komt.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Zoals gezegd kan het gebeuren dat er poststukken verdwalen of er kunnen andere redenen zijn waardoor brievenbuspost later dan gebruikelijk bezorgd wordt, maar om te voorkomen dat we allemaal "ik ook"-posts krijgen, en bij gebrek aan verdere discussie-waarde, gaat dit topic op slot.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.