Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Krijg je surround met een G231 met een msi Gaming Z170A M5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Mijn Logitech G930 is kapot gegaan en ik ben nu opzoek naar een soortegelijke Headset, nu heb ik besloten om te kiezen tussen de Logitech G231 of de iets duurdere Logitech G430 omdat die wel surround sound heeft. vanwege mijn huidige budget

Nou is mijn vraag alleen ik heb een MSI Z170A M5 moederboard waarop je als het goed is al 7.1 surround ondersteuning hebt, is het het dan waard om een Logitech G430 te kopen voor het surround aangezien dit met een usb dongle bewerkstelligd wordt of kan ik met een G231 ook surround krijgen.

alvast bedankt

Beste antwoord (via Verwijderd op 08-03-2017 01:30)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 00:45:
Nou is mijn vraag alleen ik heb een MSI Z170A M5 moederboard waarop je als het goed is al 7.1 surround ondersteuning hebt, is het het dan waard om een Logitech G430 te kopen voor het surround aangezien dit met een usb dongle bewerkstelligd wordt of kan ik met een G231 ook surround krijgen.
Nee gaat niet lukken. Dat jouw mobo iets kan uitzenden betekent niet automatisch dat elke koptelefoon dit hardwarematig ook als zodanig kan verwerken.

Overigens benieuwd waarom je een 120e modelletje wenst te vervangen voor een model a een derde van de prijs. Bood de 930 toch niet de gewenste prijs/kwaliteitverhouding voor je?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 00:45:
Nee gaat niet lukken. Dat jouw mobo iets kan uitzenden betekent niet automatisch dat elke koptelefoon dit hardwarematig ook als zodanig kan verwerken.

Overigens benieuwd waarom je een 120e modelletje wenst te vervangen voor een model a een derde van de prijs. Bood de 930 toch niet de gewenste prijs/kwaliteitverhouding voor je?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Switchie schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 00:55:
[...]

Jawel maar heb op dit moment niet het geld om weer zo'n dure headset te kopen vandaar voor de tijdelijke goedkopere variant

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 00:59:
[...]

Jawel maar heb op dit moment niet het geld om weer zo'n dure headset te kopen vandaar voor de tijdelijke goedkopere variant
Zou natuurlijk ook kunnen kijken of je huidige set te repareren is.

Verwijderd

Topicstarter
Switchie schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 01:09:
[...]

Zou natuurlijk ook kunnen kijken of je huidige set te repareren is.
ja dat heb ik al geprobeerd helaas maar het is blijkbaar iets met de batterij want hij laat niet meer op

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 01:32:
[...]

ja dat heb ik al geprobeerd helaas maar het is blijkbaar iets met de batterij want hij laat niet meer op
Nieuwe batterij alsnog een goedkopere oplossing:
https://www.google.nl/sea...i30k1j35i39k1.gEu251wtf3w

Pagina: 1