Ik zoek een?
Nieuwe tv 49inch 4K 100hz paneel.
Wat is je budget?
Max 1000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV te kijken en gebruik vaak het smart platform, zoals rtlxl etc, dit moet goed werken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al een aantal tv gevonden:
- LG UH770V (deze was 899, maar is nu ineens in prijs gestegen...)
- Philips PUS6501 of misschien toch de PUS6561..
- Samsung UE50KU6020
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik had eigenlijk de keus al gemaakt voor de LG UH770V, maar deze is ineens in prijs gestegen en daarom vind ik het geen interessante keus meer (of ik moet wachten tot deze weer in prijs daalt).
Het verhaal zit zo:
We hadden een Sony tv gekocht bij de BCC, deze ging helaas al vrij snel stuk.
We hadden deze tv ook gekocht in de veronderstelling dat het een 100hz paneel was (hier hadden we extra voor betaald, want hadden eerst een goedkoper model op het oog) Helaas bleek dat het geen 100hz maar een 50hz paneel was. De BCC erkende dit en dus mogen we een nieuwe tv uitzoeken.
Ik zit dus wel vast aan de BCC.
Ik ben altijd wel een fan geweest van Ambilight, maar hoor slechte dingen over Philips tv's (tpvision).. ben heel erg benieuwd of ik met een gerust hart een philips tv zou kunnen kopen.
Wie helpt me een keus te maken? LG, Philips of toch Samsung?
Meer dan 1000 euro mag hij echt niet kosten.
Nieuwe tv 49inch 4K 100hz paneel.
Wat is je budget?
Max 1000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV te kijken en gebruik vaak het smart platform, zoals rtlxl etc, dit moet goed werken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al een aantal tv gevonden:
- LG UH770V (deze was 899, maar is nu ineens in prijs gestegen...)
- Philips PUS6501 of misschien toch de PUS6561..
- Samsung UE50KU6020
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik had eigenlijk de keus al gemaakt voor de LG UH770V, maar deze is ineens in prijs gestegen en daarom vind ik het geen interessante keus meer (of ik moet wachten tot deze weer in prijs daalt).
Het verhaal zit zo:
We hadden een Sony tv gekocht bij de BCC, deze ging helaas al vrij snel stuk.
We hadden deze tv ook gekocht in de veronderstelling dat het een 100hz paneel was (hier hadden we extra voor betaald, want hadden eerst een goedkoper model op het oog) Helaas bleek dat het geen 100hz maar een 50hz paneel was. De BCC erkende dit en dus mogen we een nieuwe tv uitzoeken.
Ik zit dus wel vast aan de BCC.
Ik ben altijd wel een fan geweest van Ambilight, maar hoor slechte dingen over Philips tv's (tpvision).. ben heel erg benieuwd of ik met een gerust hart een philips tv zou kunnen kopen.
Wie helpt me een keus te maken? LG, Philips of toch Samsung?
Meer dan 1000 euro mag hij echt niet kosten.