Nu mijn Huawei U9508/Honor 2 aan zijn einde begint te komen moet ik op zoek naar een nieuw blokje ergernis.
Een van de grootste problemen die ik had was de belabberde GPS. Op papier was hij prachtig, die Huwaei. A-GPS, Glonass etc. In de praktijk kwam hij nauwelijks tot een gps-fix, met een speciale app kon ik een duwtje geven maar ook dan was het zeker geen kwestie van seconden. Ook de verbinding met de satellieten wist hij altijd wel kwijt te raken.
Ik zoek een telefoon die wat GPS betreft
Ik heb een beetje hulp nodig om tot een goede voorselectie te komen.
--> Waar kan ik goede GPS-testen vinden van hedendaagse telefoons?
Op notebookchek.net zie ik hoe de telefoons steeds er min of meer naast zitten qua GPS. Waar vind ik nog meer goede GPS-testen?
--> Kunnen jullie mij iets aanbevelen?
Ik zoek
edit: extra info
Gevonden modellen
Eigenlijk geen, vandaar mijn vraag. OnePlus 3t is misschien interessant? Is al wel vrij prijzig.
Budget
Geen, ik zoek iets met beste prijs/kwaliteit. Voor de meeste producten is dat aan de bovenkant van het middensegment tegen het topsegment aan.
Aanvullende eisen
Stock Android klinkt goed. Graag zo lang mogelijk updates. Ik heb de indruk dat 2 jaar al als "lang" wordt beschouwd? Het lijkt me dan handig dat ik alvast met de nieuwste android start nu.
- Must have: uitstekende GPS + goede batterijduur ( de Huawei was goed!) + software updates
- Nice to have: dual sim + goede camera. Scherm groter dan 4.5".
Een van de grootste problemen die ik had was de belabberde GPS. Op papier was hij prachtig, die Huwaei. A-GPS, Glonass etc. In de praktijk kwam hij nauwelijks tot een gps-fix, met een speciale app kon ik een duwtje geven maar ook dan was het zeker geen kwestie van seconden. Ook de verbinding met de satellieten wist hij altijd wel kwijt te raken.
Ik zoek een telefoon die wat GPS betreft
- gewoon binnen een paar seconden een fix heeft,
- verbinding houdt,
- en gauw genoeg weet welke kant we opgaan. Steeds een halve kilometer de verkeerde kant opfietsen werkt niet.
Ik heb een beetje hulp nodig om tot een goede voorselectie te komen.
--> Waar kan ik goede GPS-testen vinden van hedendaagse telefoons?
Op notebookchek.net zie ik hoe de telefoons steeds er min of meer naast zitten qua GPS. Waar vind ik nog meer goede GPS-testen?
--> Kunnen jullie mij iets aanbevelen?
Ik zoek
- uitstekende GPS
- duurzaam, als in: langdurige software ondersteuning + kwaliteit
- bang for buck. Ik houd te weinig van telefoons om 600 een goede prijs te vinden.
edit: extra info
Gevonden modellen
Eigenlijk geen, vandaar mijn vraag. OnePlus 3t is misschien interessant? Is al wel vrij prijzig.
Budget
Geen, ik zoek iets met beste prijs/kwaliteit. Voor de meeste producten is dat aan de bovenkant van het middensegment tegen het topsegment aan.
Aanvullende eisen
Stock Android klinkt goed. Graag zo lang mogelijk updates. Ik heb de indruk dat 2 jaar al als "lang" wordt beschouwd? Het lijkt me dan handig dat ik alvast met de nieuwste android start nu.
- Must have: uitstekende GPS + goede batterijduur ( de Huawei was goed!) + software updates
- Nice to have: dual sim + goede camera. Scherm groter dan 4.5".
[ Voor 18% gewijzigd door bulle bas op 08-03-2017 11:12 ]