Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-08 09:14
Dag beste mede tweakers

Ik heb onlangs mijn hdd verwisseld door een ssd en mijn cd drive verwisseld door een hdd met een caddy.
Sinds ik dit gedaan heb wilt mijn laptop niet meer normaal uitgaan. als ik gewoon via de normale manier mijn pc wil uit zetten (via het start menu) dan gaat m'n scherm uit maar blijft het lampje onder het 'Lamp' logootje aan staan, dit is het lampje die aanstaat als de laptop aan is, pinkt wanneer hij in slaapstand staat en uit is als de laptop uitstaat. Als ik men laptop in deze toestand laat dan blijft hij warm aanvoelen en gaat de batterij leeg, dus het teken dat hij eigenlijk nog aan staat.

Als ik op de powerknop druk dan start m'n pc ook niet op. De enige manier om hem dan weer op te starten is op de powerknop blijven drukken tot het lichtje uitgaat en dan er weer op drukken om hem aan te zetten.

Ook als ik hem in slaapstand zet dan wilt hij hierachter niet meer opstarten buiten wanneer ik de bovengenoemde methode uitvoer.

Ik heb al gezocht naar een oplossing hiervoor maar ik vind nergens een oplosing :?
Hopelijk kan er iemand van jullie mij helpen, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik zou dan eerst eens de HD verwijderen en kijken hoe het dan gaat. Je moet immers een probleemtraject altijd proberen op te splitsen.
Als er files open blijven staan wil Windows ook niet afsluiten. Hij zou dat echter wel op je scherm moeten laten zien.

[ Voor 30% gewijzigd door Veng7 op 09-03-2017 11:55 ]

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?