ik heb laatst mijn computer gereset en nu word ik steeds uit getabt in games en wordt er gevraagd om mijn windows activatie code, die ik dus niet heb want windows kwam pre-installed op mijn computer. iemand enig idee?
Hoe heb je je systeem gereset ? Is het dezelfde versie ? als de pc met windows 8 is geleverd zou deze de key normaal weer moeten oppakken (neem aan dat het windows 8 is ? aangeziendie gekoppeld is aan het topic ?
Cloud ☁️
ja windows 8, heb gereset en nu vraagt hij steeds om de activatie code. heb hier bij eerdere resets nooit mee te maken gekregenDownloader_NL schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:22:
Hoe heb je je systeem gereset ? Is het dezelfde versie ? als de pc met windows 8 is geleverd zou deze de key normaal weer moeten oppakken (neem aan dat het windows 8 is ? aangeziendie gekoppeld is aan het topic ?
is je laptop geleverd met Windows 8 of met 8.1 ? en welke versie heb je nu draaien
Cloud ☁️
bedankt voor het helpen maar ben er achter gekomen dat je via windows powershell je key kon achterhalen en heb hem dus kunnen activeren. stom dat hij het niet automatisch had gedaan zoals hij eerder had gedaan.Downloader_NL schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:47:
is je laptop geleverd met Windows 8 of met 8.1 ? en welke versie heb je nu draaien