Ik heb bewust niet een SSD/HDD tussen mijn lijst gezet aangezien ik hier niet uit kom.
De videokaart is al zeker, ik heb de Asus rx480 dual OC 8gb aangeschaft voor 237,41 euro bij overclocker.co.uk en daarnaast kreeg ik ook gratis DOOM.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn doelen die ik wil bereiken met deze pc is voornamelijk gamen en muziek maken. Aan games kun je denken aan GTA V, minecraft, Doom ect. Voor muziek maken gebruik ik FL studio 12. Voor de rest ook voor youtube, netflix maar dat zal denk ik geen probleem zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een alle randapparatuur ready, ik zoek alleen naar een systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU gaat mijn voorkeur naar intel, al hoewel ik erg benieuwd ben naar de nieuwe ryzen 5 serie. Zal dat enige voordelen voor mij hebben?. Videokaart is niet van toepassing aangezien ik al de asus rx480 dual oc 8gb heb gekocht.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet mijn games op leuke settings kunnen spelen en fl studio moet soepel werken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben voor de systeem die ik nu hebt samengesteld. Over de HDD of SSD ben ik er nog niet uit. Graag zou ik ook hiervoor tips willen.
De videokaart is al zeker, ik heb de Asus rx480 dual OC 8gb aangeschaft voor 237,41 euro bij overclocker.co.uk en daarnaast kreeg ik ook gratis DOOM.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn doelen die ik wil bereiken met deze pc is voornamelijk gamen en muziek maken. Aan games kun je denken aan GTA V, minecraft, Doom ect. Voor muziek maken gebruik ik FL studio 12. Voor de rest ook voor youtube, netflix maar dat zal denk ik geen probleem zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een alle randapparatuur ready, ik zoek alleen naar een systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU gaat mijn voorkeur naar intel, al hoewel ik erg benieuwd ben naar de nieuwe ryzen 5 serie. Zal dat enige voordelen voor mij hebben?. Videokaart is niet van toepassing aangezien ik al de asus rx480 dual oc 8gb heb gekocht.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet mijn games op leuke settings kunnen spelen en fl studio moet soepel werken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen hebben voor de systeem die ik nu hebt samengesteld. Over de HDD of SSD ben ik er nog niet uit. Graag zou ik ook hiervoor tips willen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 186,15 | € 186,15 |
| 1 | ASRock H270 Pro4 | € 111,01 | € 111,01 |
| 1 | Asus Radeon RX 480 Dual OC 8gb | € 236,50 | € 236,50 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Standaard | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2133C13R | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | EVGA 500B | € 54,99 | € 54,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 713,50 | |
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2017 19:17 . Reden: RLM code toegevoegd ]