Sinds een tijdje heb ik een geforce 2 mx 400 64 mb en plotseling duikt het volgende probleem op, het ene spel loopt normaal, en het andere zeer schokkerig. Kent iemand dit probleem. Geldt zowel bij directx 7 als 8 en ik heb de nieuwste drivers.....
en hoe zou je je de rest van het systeem omschrijven?
Ik heb een p3 450, asus p3b-f moederbord, 256 mb ram (100 mhz), tv-kaart, simpele geluids- en netwerkkaart, 8,4 Gb harddisk, dvd speler, lite-on cd-brander. Meer kon ik niet vinden...
Het ene spel is lichter dan het andere, volgens mij is je cpu de bottleneck voor je gforce kaart.
MEER info - welke games? welke resoluties? werkte alles met een andere kaart wel goed? al op 16 bits kleur geprobeerd?
ik denk niet dat het de cpu is, de schokken zijn niet afhankelijk van de kleurdiepte of schermresolutie. Ze blijven, bijvoorbeeld in
f1 racing championschip hetzelfde.
f1 racing championschip hetzelfde.
als het ene spel is gemaakt voor pc's uit de oertijd en het andere voor high-end systemen dan zal je pc met spel 1 goed lopen en met spel 2 niet. simpel.
Verwijderd
Probeer eens een andere versie van de detonator drivers en daarna nog een keer dx8.0a installen. Hielp bij mij op m'n gf2mx asus v7100.
Verwijderd
Je pentium 3 450 is het probleem die heb ik zelf ook en dat gaat niet werken met een 64 MB geforce2 kaart.Op dinsdag 03 juli 2001 23:04 schreef mvweerd het volgende:
Ik heb een p3 450, asus p3b-f moederbord, 256 mb ram (100 mhz), tv-kaart, simpele geluids- en netwerkkaart, 8,4 Gb harddisk, dvd speler, lite-on cd-brander. Meer kon ik niet vinden...
Het schokkerige komt doordat je procesor je kaart niet kan bijhouden.
OPLOSSING:
Neem een 32MB Geforce2 of neem een snellere P3 processor min. 650Mhz
Zelfde probleem met geforce2 mx 32mb onder pIII 933! (Unreal Tournament)
Niet om lullig te doen of zo, maar 64MB is toch op dit moment toch niet nuttig. De goedkopere oplossing is dus om hem om te ruilen. Je kunt dan beter kijken of je niet een GTS kan vinden voor die prijs (heb het vermoeden dat die 64MB kaart ook redelijk duur was).
You can't have everything. Where would you put it?
Pagina: 1