'Verbeter productgegevens'-optie, merk niet aanpasbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 09:38
Ik heb gisteren een review gepost, maar ondanks dat er wel een winkel-link is, klopt de vermelde naamstelling niet in de pricewatch: pricewatch: Vitae In-ear (Zwart)

Via de knop 'verbeter productgegevens' en 'specificaties' kan ik niets aanpassen.

Wellicht dat het eea te maken heeft met hoe de winkels het noemen? Het merk is 'Elyxr', maar wanneer je op de merknaam zoekt, krijg je het product niet te zien. Is dit alsnog aan te passen?

B.S.U.R.

Beste antwoord (via RaJitsu op 07-03-2017 18:28)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Alles wat je niet rechtstreeks kunt doorgeven mag je in het opmerkingenveld onderaan zetten, dus bijvoorbeeld ook dat het merk niet geselecteerd kan worden. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Alles wat je niet rechtstreeks kunt doorgeven mag je in het opmerkingenveld onderaan zetten, dus bijvoorbeeld ook dat het merk niet geselecteerd kan worden. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 09:38
Ok, zal ik doen!

B.S.U.R.