Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• pinockio
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11-10 09:41
Mijn vraag: hebben jullie dit ook: als ik probeer in te loggen op account.live.com om het wachtwoord van een MS account te resetten krijg ik "service unavailable"
...

Relevante software en hardware die ik gebruik: Office 2016 H&B
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: diverse browsers en PC's

https://account.live.com/password/reset is dus ook niet bereikbaar...

Handig he...afhankelijk zijn van de softwareboer MS om het product te activeren... (Ik heb dezelfde bedenkingen bij o.a. SnelStart; elke 60 dagen moet je inloggen bij hun portal om de software actief te houden, zelfs als je geen klant meer bent.)

17:48 Nog eens geprobeerd:
De pagina op account.live.com werkt niet

account.live.com kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 502

pinockio wijzigde deze reactie 07-03-2017 17:49 (10%)

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*