Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou de PC enkel gebruiken om games te spelen (Skyrim, Fallout, Counterstrike:GO, ...). Ik ga geen videobewerking doen of werk-gerelateerde zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De max is rond 1700 euro, maar dit moet niet per se op...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel mijn muis en toetsenbord. Eventueel mijn SSD van mijn huidige computer (Is maar 128 Gb, sata 2.5)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een setup die nog enkele jaren kan meedraaien en die eventueel over een paar jaar uitbreidbaar is. Bij een nieuwe computer hoort ook een aangepast scherm natuurlijk...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet per se een voorkeur, maar kwaliteit van de onderdelen vind ik wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Lichtjes en speciale accenten zijn niet nodig. Liefst zo sober mogelijk of elegant, want de PC staat in de living
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
- Is de setup die ik heb samengesteld een setup die voldoet aan de eisen hierboven?
- Zijn er zaken (bvb processor, of de schermen, ...) waar een model van bestaat dat prijs/kwaliteit beter aan mijn wensen voldoet?
- Welk gamescherm kunnen jullie aanraden? Hieronder alvast een paar keuzes
De setup:
De Schermen
Ik zou de PC enkel gebruiken om games te spelen (Skyrim, Fallout, Counterstrike:GO, ...). Ik ga geen videobewerking doen of werk-gerelateerde zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De max is rond 1700 euro, maar dit moet niet per se op...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel mijn muis en toetsenbord. Eventueel mijn SSD van mijn huidige computer (Is maar 128 Gb, sata 2.5)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een setup die nog enkele jaren kan meedraaien en die eventueel over een paar jaar uitbreidbaar is. Bij een nieuwe computer hoort ook een aangepast scherm natuurlijk...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet per se een voorkeur, maar kwaliteit van de onderdelen vind ik wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Lichtjes en speciale accenten zijn niet nodig. Liefst zo sober mogelijk of elegant, want de PC staat in de living
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
- Is de setup die ik heb samengesteld een setup die voldoet aan de eisen hierboven?
- Zijn er zaken (bvb processor, of de schermen, ...) waar een model van bestaat dat prijs/kwaliteit beter aan mijn wensen voldoet?
- Welk gamescherm kunnen jullie aanraden? Hieronder alvast een paar keuzes
De setup:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 324,95 | € 324,95 |
1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
1 | MSI GeForce GTX 1080 ARMOR 8G OC | € 541,50 | € 541,50 |
1 | Sharkoon S25-V | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 17,90 | € 17,90 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 115,95 | € 115,95 |
1 | Corsair RM550x | € 94,95 | € 94,95 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 144,90 | € 144,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.381,- |